Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Király Szabolcs
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Kulcsszavak:értékelés
minőség
minősítés
szállodaipar
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55503

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55503
005 20240715101144.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Király Szabolcs 
245 1 0 |a Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában  |c Király Szabolcs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az objektív és egy szubjektív értékelése a gyakorlatban, amiben segítségemre lesz egy siófoki négy csillagos wellness-konferencia szálloda a Prémium Hotel Panoráma, ahol szakmai gyakorlatomat töltöm. Emellett interjúk készítése a szállodában dolgozó különböző szektorok felsőbb vezetőivel a témával kapcsolatos információk, személyes tapasztalataik és szakmai rálátásukra való kíváncsisággal, ami segíti majd kutatómunkám. Céljaim még emellett ezek módszerek összehasonlító elemzése, amiből tisztán kiderül, egyik és másik erőssége-gyengesége, hogy mennyire alaposak vagy éppen hiányosak, és hogy mennyire van létjogosultsága a szállodaiparban együttes használatuknak. Emellett a feltárt problémák okának pontosabb meghatározása a SERVQUAL gap modellje segítségével. 
695 |a értékelés 
695 |a minőség 
695 |a minősítés 
695 |a szállodaipar 
695 |a szolgáltatás 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55503/1/Projectmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55503/2/Hotelstars%20szobai%20audit.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55503/3/teljes-hotelstars-krit195169rium.zip  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55503/4/FOSZK_Kir%C3%A1lySzabolcs_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés