Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Tormássy Laura |
---|---|
Other Authors: | Szalók Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élménygazdaság márkahűség minőségmenedzsment szállodák szolgáltatásminőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55639 |
Similar Items
Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Markenwechsel in Ungarn Fallstudie basierend auf dem Crowne Plaza Budapest Hotel
: Détári Dorina
: Détári Dorina
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
: Wolf Andrea
: Wolf Andrea
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
A kockázatkezelés fontosságának bemutatása egy multinacionális cégen keresztül
: Zsömbörgi Márta Judit
: Zsömbörgi Márta Judit
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A Crowne Hotel működése és sikerességének titka
: Szauter Rebeka
: Szauter Rebeka
A Corvin Plaza Apartments Kft sajátos létesítésének és működésének bemutatása
: Horváth- Hassan Klaudia
: Horváth- Hassan Klaudia
A szervezeti kultúra és vezetői szerep fontosságának bemutatása az Indotek Group példáján keresztül
: Takács Krisztina
: Takács Krisztina
Pénzügyi kontrolling rendszer kialakítása, és üzemeltetése fontosságának bemutatása egy konkrét vállalkozás példáján keresztül
: György Éva
: György Éva
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra, et al.
Published: (2019)
: Sebesi Petra, et al.
Published: (2019)
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra
: Sebesi Petra
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
A Royal Plaza átalakulása. Az átalakulás sajátos számviteli elszámolása
: Roják Diána
: Roják Diána
Minőségmenedzsment rendszerek fejlesztése
: Blümmel Dávid
: Blümmel Dávid
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt
: Eged Zsolt
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
: Heidrich Balázs
Published: (2009)
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Autóipari hibafeltárás minőségmenedzsment módszerekkel
: Sélley Henrietta Tímea
: Sélley Henrietta Tímea
A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül
: Völgyesi Nóra
: Völgyesi Nóra
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra
: Mező Petra
Minőségbiztosítási rendszerek szerepe a Crown Magyarország Csomagolóipari Kft. termelési folyamatainak javításában
: Árki Bianka
: Árki Bianka
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
A minőségmenedzsment jelentősége franchise rendszerekben
: Petrőcz Cintia Vanessza
: Petrőcz Cintia Vanessza
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Food waste management in hotels Case study of the Crowne Plaza Budapest Hotel
: Polónyi Adrienn Alexandra
: Polónyi Adrienn Alexandra
Similar Items
-
Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül
: Kiss-Simon Klaudia -
Markenwechsel in Ungarn Fallstudie basierend auf dem Crowne Plaza Budapest Hotel
: Détári Dorina -
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007) -
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta -
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett