A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matzner Adrienn
Other Authors: Sóvári Katalin
Kulcsszavak:belföldi üzleti tevékenység
rendezvény(ek)
rendezvényszervezés
szállodaipar
vállalati szakmai rendezvények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55683

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55683
005 20240715101541.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Matzner Adrienn 
245 1 2 |a A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában  |c Matzner Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkám céljaként a rendezvényszervezés két fő típusának megkülönböztetését jelöltem meg. Egyrészt a szállodai rendezvények jelenlegi trendjét, valamint a Covid-19 járvány hatásait vizsgálom mind az üzleti, mind a magán megrendelők igényeit, illetve annak változásait a szolgáltatók szemszögéből. A szakmai gyakorlatot a Hilton Budapest szállodában töltöm a rendezvényszervezés részlegen, ahol a kutatásaim egy részét folytatom. Célom a különbségek feltárása, összehasonlítása. meghatározott szempontok szerint. Összevetve a mennyiségek, és költségek alakulását és ezek változásait a járvány hatására saját képet alkotok a témáról. Projektmunkám első részében kifejtem a szakirodalom elemzésének segítségével a rendezvényszervezést általánosságban, hogy mit is jelent maga a fogalom, illetve ennek csoportosítását, milyen fajtáa lehet osztani. Ezt követően tervezem bemutatni a Hilton Budapestet és a céget, amely működteti a szállodát, a Danubius Hotels Group-ot, valamint a Hilton szállodaláncot. Ezen belül ismertetem a szállodában a rendezvényszervezés részleget, miként épül fel a hotelben egy ilyen csapat, ki hogyan járul hozzá ahhoz, hogy létrejöhessen egy kisebb vagy nagyobb szabású rendezvény. Ezt követően kifejtem, milyen típusai léteznek a hotelen belül az üzleti, illetve a magán rendezvényeknek, majd bővebben leírom ezeknek a fajtáknak a jellemzőit és különbségeit. Készítek egy kérdőívet, amely során felmérem, majd elemzem az átlagos emberek esküvőszervezéssel kapcsolatos igényeit. Ezt azért hozom létre, mert a nem hivatásos események közül esküvő van a legtöbb a hotelben, és anonim módon vizsgálható eredmények alapján össze tudom hasonlítani a valós statisztikai adatokkal. Ehhez interjúkat készítek a szállodában dolgozó számomra fontos részlegek vezetőivel, mint a Banquet manager, Sales manager és a Head of event. Ennek a két kutatásnak az eredményei alapján összehasonlítom a kérdőív eredményeit az interjúk során elhangzott válaszokkal. Végezetül a két kutatási módszert összevetve levonom a következtetéseket, egységes képet alkotok, az eredmények alapján összefoglalom a dolgozat tartalmát, és további javaslattételt igyekszem megfogalmazni a projektmunkám végén. 
695 |a belföldi üzleti tevékenység 
695 |a rendezvény(ek) 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a szállodaipar 
695 |a vállalati szakmai rendezvények 
700 1 |a Sóvári Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55683/1/Projektmunka%202024%20Matzner%20Adrienn%20FGRHWI.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55683/2/Matzner%20Adrienn_b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%202024.pdf  |z Dokumentum-elérés