Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
Saved in:
Main Author: | Tomis Eszter |
---|---|
Other Authors: | Hinek Dr. Mátyás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elvárt-tapasztalt minőség hűségprogram lojalitás minőségbiztosítás személyre szabott élmény szolgáltatásminőség vendégelégedettség visszatérő vendégek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55716 |
Similar Items
Szülési szabadságról visszatérő munkavállalók reintegrációs lehetőségei
: Varga Krisztina
: Varga Krisztina
A szülési szabadságról munkába visszatérő nők stresszhelyzetei
: Molnár Enikő
: Molnár Enikő
Karrier és család összeegyeztethetősége ma Magyarországon a munkába visszatérő nők számára
: Sipos-Petrohai Nikoletta
: Sipos-Petrohai Nikoletta
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté
: Pekola Máté
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Published: (2007)
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Budapest és a budapestiek felkészültsége külföldi vendégek fogadására
: Csörsz Lili
: Csörsz Lili
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A külföldi és a magyar vendégek spa használati szokásainak összehasonlítása
: Lévay Dóra
: Lévay Dóra
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A különleges diétán élő vendégek igényeinek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
A ****szállodák éttermeinek felkészültsége a speciális étrendet igénylő vendégek fogadására
: Megyesi Nytia Iloann
: Megyesi Nytia Iloann
Különleges felszolgálási módok elfogadása és megítélése vendégek és jövőbeli szakemberek körében
: Zólyomi Benjámin
: Zólyomi Benjámin
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Az ételallergia és -intolerancia kezelése a vendéglátásban - a vendégek tapasztalatai alapján
: Beck Édua
: Beck Édua
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
: Erdélyi Boglárka Anna
: Erdélyi Boglárka Anna
A szállodairányítási szoftverek hatásai, lehetőségei és korlátai a szállodák és vendégek szemszögéből
: Orbán Krisztina
: Orbán Krisztina
A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
: Kovács Anna Roxána
: Kovács Anna Roxána
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
Mesterséges intelligencia használata a vendégelégedettség mérésében és a panaszkezelésben a szállodaiparban
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
Budapesti rövidtávú lakáskiadás piaca a szállodák és a vendégek véleményének megítélése alapján
: Zaveczky Melinda
: Zaveczky Melinda
A képes illusztráció és a vendégek étlapról történő választása közötti összefüggések vizsgálata
: Nagy Vanessza
: Nagy Vanessza
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura
: Nagy Laura
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A Cinema City moziba járó vendégek fogyasztói magatartása a Covid-19 fertőzés következtében
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
Corporate vendégek és a személyzet kapcsolata a Hotel Presidentben a COVID-19 járvány idején
: Mátyás Noémi
: Mátyás Noémi
A szállodai éttermi személyzet ismeretei az ételérzékenység és ételallergia vonatkozásában – a vendégek véleménye alapján
: Pálmai Laura Szilvia
: Pálmai Laura Szilvia
Similar Items
-
Szülési szabadságról visszatérő munkavállalók reintegrációs lehetőségei
: Varga Krisztina -
A szülési szabadságról munkába visszatérő nők stresszhelyzetei
: Molnár Enikő -
Karrier és család összeegyeztethetősége ma Magyarországon a munkába visszatérő nők számára
: Sipos-Petrohai Nikoletta -
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva -
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté