"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
Saved in:
Main Author: | Fikó Alexa |
---|---|
Other Authors: | Gajzágó Dr. Éva Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | BTS Dél-Korea Hallyu k-pop koreai hullám kreatív és kulturális ipar turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55717 |
Similar Items
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória
: Jóka Alexa Viktória
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A Blikk-hatás
: Bárfi Adrienn
: Bárfi Adrienn
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A „Hallyu” hullám globalizációja A koreai popkultúra nemzetközi terjedésének marketingeszközei és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásai
: Mészáros Márk
: Mészáros Márk
A magyarok kiutazási motivációi Dél-Koreába, a Hallyu által ösztönzött és a nem Hallyu által ösztönzött utazások összevetése
: Füzes Ottília
: Füzes Ottília
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
Francia hatás a magyar cukrászatra
: Szilágyi Berta
: Szilágyi Berta
Kereskedelmi háború A "Trump" hatás
: Fóti Veronika
: Fóti Veronika
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Társadalmi hatás a gazdaságban 4 szociális vállalkozás vizsgálata
: Szerafin Nikolett
: Szerafin Nikolett
Dél-Korea kulturális diplomáciájának bemutatása, különös tekintettel kapcsolatára a Hallyu jelenségével
: Zergényi Vivien
: Zergényi Vivien
Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson
: Erdélyi Éva, et al.
Published: (2023)
: Erdélyi Éva, et al.
Published: (2023)
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
Éghajlatvédelem a "Brüsszel-hatás" árnyékában Az Európai Unió erdőirtásmentes termékekről szóló rendeletének hatásai a brazil kávéiparra
: Szeleczki Mihály Dániel
: Szeleczki Mihály Dániel
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A vasárnapi zárva tartás jogi szabályozásának hatás a magyar gazdaságra
: Kondor Krisztián
: Kondor Krisztián
A japán hatás a Hoya Lens Hungary Zrt. szervezeti kultúrájára
: Rácz Bettina
: Rácz Bettina
A vírusmarketing térhódítása
: Fodor Gergely
: Fodor Gergely
A befektetések térhódítása
: Csala Henrietta
: Csala Henrietta
Ethical Issues in Vietnamese Pop Culture Storytelling and Media Coverage Authenticity and Audience Perceptions
: Ninh Ngoc Kieu Anh
: Ninh Ngoc Kieu Anh
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Az online marketing térhódítása
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
Az online marketing térhódítása
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
Kína térhódítása Afrikában a gazdasági kapcsolatok elmélyülése
: Zákányi Krisztina Erzsébet
: Zákányi Krisztina Erzsébet
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
A modern fizetési eszközök térhódítása
: Váradi Ágnes Csilla
: Váradi Ágnes Csilla
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon
: Antal Viktória
: Antal Viktória
Az esport térhódítása és hatásai
: Ferenczi Márton
: Ferenczi Márton
Similar Items
-
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh -
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka -
A Blikk-hatás
: Bárfi Adrienn