Influencerek szerepe az utazási döntésekben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kósa Klaudia
Other Authors: Hinek Dr. Mátyás
Format: Thesis
Kulcsszavak:influencer
közösségi média
marketing
szabadidő
utazási döntés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55722
Description
Abstract:Szakdolgozatom az influencerek szerepét vizsgálja az utazási döntésekben. A dolgozat célja, hogy választ kapjunk arra, hogy az influencerek által megosztott utazási tartalmak hogyan befolyásolják a felhasználók döntéseit és preferenciáit. Dolgozatom első részében néhány alapfogalmat határozok meg az influencerek és a közösségi média kapcsán. Kutatásom során releváns személyekkel készítettem interjút mind kínálati, keresleti és használói oldalról. Az interjúkat két influencerrel és egy szálloda igazgaztóval készítettem. Ezen kívül fókuszcsoportokkal folytattam beszélgetést a témában, különböző korosztályok képviselőivel. A kutatásom végére meghatározható volt, hogy az influencerek milyen hatással vannak az emberek életére és döntéseik befolyásolására, például az utazási tervezések során. Eredményeim összesítése alapján egyértelműen látható, hogy az influencerek hatására az emberek többségének hogyan változtak az utazási szokásai az elmúlt években.