Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Szabina
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:árpolitika
értékesítés
mátrix
szállodák
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55723
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban előszőr is fontosnak tartom a szakmai gyakorlati helyem alapos bemutatását, amely rendkívül különlegesnek minősülő gazdálkodási szálláshely majd a későbbiekben a megkapott pozíciómmal kapcsolatos szakirodalmi áttekintések alapján és azok segítségével szeretném elemezni, jellemezni tevékenykedésemet a szállodában. A szakirodalom átelemzése után a szállodánk ár-érték mátrixával folytatom, ahol 8 versenyszállodát fogok kielemezni és összehasonlítani. Majd pedig a legvégén az itt észlelt problémára szeretném megkeresni majd bemutatni a megoldást. Ami viszont nálunk A Hotel Nemzeti Budapest – MGalleryben az lenne, hogy a szálloda weboldala, honlapja nem hozza a várt foglaltságot így a tiszta profitot sem. Az oldal szép és esztétikus ezzel semmibaj véleményem szerint, illetve látogatott is a weboldal mégsem hozza a várt eredményt. Mégis mi lehet a probléma?! Erre a kérdésre szeretnék majd válaszolni a projektmunkám végén is majd személyes tapasztalataimat emellett véleményemet fogom kinyilvánítani a kapott eredményről s a szakmai gyakorlati helyemről, az itt eltöltött időről.