Gerilla-marketing, Vírusmarketing a 21.században

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Lehel
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Kulcsszavak:21. század
business
gerillamarketing
marketing
vírusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55724
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom fő célja az hogy megfejtsem azt a kérdést hogy alkalmazható-e manapság a gerillamarketing/vírusmarketing, ha igen akkor hogyan, ha nem akkor miért nem. Fő célom az is hogy szemléltessem ennek a marketingstratégiának a hasznosságát vagy hátrányát, illetve azt hogy miként alkalmazható ez a fajta stratégia úgy hogy az még ne legyen káros a vállalat számára illetve a fogyasztó számára. Célom vizsgálni azt is, hogy miként van hatása manapság ez a társadalmunkra és hogy esetleg meg-e lehet ma is játszani a „Klapka György féle hagyományos mosóporos” ingyen marketing kampányt.