Rezervációs részleg elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Lili |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Kulcsszavak: | Accor Hotels rendszerek Rezerváció szállodaipar szállodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55735 |
Hasonló tételek
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta
: Tóth Gréta Brigitta
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina
: Dallos Krisztina
Housekeeping és rezerváció szerepe a szállodaiparban
: Vén Kevin
: Vén Kevin
A szállodai Housekeeping részleg komplex elemzése
: Sátor Szonja
: Sátor Szonja
A Housekeeping szállodai részleg bemutatása
: Németh Klaudia
: Németh Klaudia
A szállodai housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése
: Fejes Felícia
: Fejes Felícia
Az F&B részleg számlázásának elemzése és kritikus pontjainak feltárása
: Sós Barbara
: Sós Barbara
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A Food and Beverage részleg bemutatása a Floresta Hotelben
: Pethő Rita
: Pethő Rita
Az Aquaworld Resort Budapest Housekeeping részleg hatékonyságának javítása
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata
: Peitli Bálint
: Peitli Bálint
A szállodai Housekeeping részleg munkaszervezésének és feladatainak bemutatása
: Vendel Ádám István
: Vendel Ádám István
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
A Housekeeping részleg bemutatása egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Szállodai F&B részleg elemzése az USA-ban a The Sagamore Resort példáján keresztül
: Paltineanu Evelin
: Paltineanu Evelin
AZ AQUAWORLD RESORT BUDAPEST BEMUTATÁSA, WELLNESS RÉSZLEG SZOLGÁLTATÁSAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK
: Juhász Viktória
: Juhász Viktória
A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben
: Szigeti Regina
: Szigeti Regina
A Rubin Wellness & Conference Hotel wellness részlege és vendégkörének tanulmányozása
: Törzsök Brigitta
: Törzsök Brigitta
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
: Demeter Szabolcs
: Demeter Szabolcs
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála
: Karasz Borbála
A hazai hulladékgazdálkodás részleges központosításának a hatása a közszolgáltatási ellátási láncra
: Csendes Dominika
: Csendes Dominika
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
A Hotel Floresta F&B részleg üzemeltetésének bemutatása különös tekintettel a fenntarthatóságra
: Szenti Cecilia
: Szenti Cecilia
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A munkakörnyezet befolyásoló hatása a munkateljesítményre a szállodaiparban, fókuszpontban a Food and Beverage részleg.
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia
: Széki Klaudia
A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
: Burján Henrietta
: Burján Henrietta
Hasonló tételek
-
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván -
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra -
Szállodai rezerváció és sales tevékenységek
: Tóth Gréta Brigitta -
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina -
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina