Az ALDI értékesítési stratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bencze Balázs Imre
Other Authors: Békési Gábor György
Kulcsszavak:ármarketing
árstratégia
belkereskedelem
belső vállalati folyamatok
beszerzési stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55736
Description
Abstract:Tisztelt Olvasó!Szakdolgozatomban/projektmunkámban a kereskedelmi vállalatok stratégiájával, fókuszban az értékesítési stratégiákkal foglalkozom. Munkám középpontjában a hazai piac egyik legnagyobb szereplője az ALDI áll. Dolgozatomban részletesen kitérek a vállalat különböző részlegeire. Megvizsgálom többek között a beszerzés és expanziós politikát, a kiszállítást és az üzleteket. Összehasonlító elemzéseim mellett megtalálható még egy nem reprezentatív felmérés, melyről diagramokat szúrtam be és egyesével elemeztem azok eredményét. Ezután felvázoltam a cég jövőképét, összefoglalót írtam és javaslatokat tettem. A kutatómunka végére hipotézisem részben igazolódott részben pedig nem. Számtalan új információra és tudásra tettem szert magam is a dolgozat elkészítése közben. Jó olvasást kívánok!