Mutassa be és elemezzen a Gundel étteremnél megvalósuló marketingkommunikációs tevékenységet.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás-Szabó Boglárka
További közreműködők: Békési Gábor György
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
gazdaság
marketing
marketing terv
marketingadatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55750

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55750
005 20240715101709.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gulyás-Szabó Boglárka 
245 1 0 |a Mutassa be és elemezzen a Gundel étteremnél megvalósuló marketingkommunikációs tevékenységet.  |c Gulyás-Szabó Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka célja az, hogy átfogó képet nyújtson a marketing fontosságáról, módszereiről és alkalmazási területeiről a modern üzleti környezetben. Részletesen elemzia marketing alapelveit, stratégiáit és eszközeit, és bemutatja, hogy hogyan játszik központi szerepet a vállalkozások sikerében és növekedésében. Emellett az aktuális marketingtrendeket és kihívásokat is tárgyalja, valamint azokat a változásokat és lehetőségeket, amelyeket a digitalizáció és a globális piaci dinamika hoz magával a marketing területen. 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a gazdaság 
695 |a marketing 
695 |a marketing terv 
695 |a marketingadatok 
700 1 |a Békési Gábor György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55750/1/projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55750/2/Gulyas_Szabo_Boglarka_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés