Az „Alföldi Garabonciás Kft.” tejtermékek ismertsége és a fogyasztói vélemény.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hordós Rajmund
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:élelmiszer
élelmiszerfogyasztás
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
marketingkommunikáció
tejipar
tejtermék-előállítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55761

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg55761
005 20240715101721.0
008 240715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hordós Rajmund 
245 1 3 |a Az „Alföldi Garabonciás Kft.” tejtermékek ismertsége és a fogyasztói vélemény.  |c Hordós Rajmund  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A tej egyike azoknak az alapvető élelmiszereknek, amelyek az emberiség táplálkozásának szerves részét képezik évezredek óta. A tejtermékek a kultúrák sokaságában meghatározó szerepet töltenek be, legyen szó akár a mindennapi étkezésekről, az ünnepekről vagy akár a különböző gasztronómiai élvezetekről. A tejfeldolgozás és az ebből eredő tejtermékek gazdag skálája sokszínűséget és lehetőségeket kínál mind a termelőknek, mind a fogyasztóknak. A tejtermékek piacán a marketing kiemelt szerepet játszik. A marketingstratégiák megtervezése során figyelembe kell venniük a fogyasztói igényeket és preferenciákat, valamint a versenytársak tevékenységét is. A fogyasztók véleménye és preferenciái pedig szintén meghatározóak a tej és tejtermékek kapcsán. Dolgozatom írása alatt célkitűzésként tekintettem, hogy egy pontos és átfogó képet kapjak az Alföldi Garabonciás Kft. termékeiről a márka ismertségéről a fogyasztók véleménye alapján. Az egészségtudatos életmódra való törekvés, az étkezési szokások és a kulturális hagyományok mind befolyásolják azt, hogy mely termékeket választják, és hogyan alkalmazzák azokat a fogyasztók. Emellett a fogyasztói visszajelzések fontosak a vállalatok számára a termékek fejlesztése és javítása során. Így egy primer kutatást végeztem, ahol a tejtermékeket fogyasztók vásárlási szokásait vizsgáltam meg. A primer kutatáson belül kérdőíves kvantitatív kutatási formát alkalmaztam, hiszen szerettem volna minél nagyobb bázist elérni és ezáltal egy átfogó elemzést készíteni. A kérdőívekből nyert információk alapján levontam azokat a következtetéseket, hogy a jelenlegi termékkínálattal, jelenlegi termék megjelenéssel, kihelyezéssel és az aktuális marketing kommunikációval ezek a termékek mennyire ismertek és mennyire népszerűek. 
695 |a élelmiszer 
695 |a élelmiszerfogyasztás 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a tejipar 
695 |a tejtermék-előállítás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55761/1/Hord%C3%B3sRajmund_M9Z1QU_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/55761/2/Hord%C3%B3s%20Rajmund%20foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés