A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ujvári Lili Dorina
További közreműködők: Hidvégi Hedvig
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gasztronómia
gasztrotörténet
internetes reklám(ok)
internetmarketing
kereslet-kínálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55764
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a gasztroblogok és bloggerek megítélését vizsgálom a fogyasztók körében. Célja, hogy megválaszoljam, hogy a magyar fogyasztók mennyire ismerik a gasztroblogok, bloggerek világát, mekkora érdeklődést mutatnak feléjük, illetve ismertessem milyen előnyökkel és hátrányokkal rendelkeznek ezek a felületek. Szakdolgozatom első részében bemutatásra kerül, a blogok története, típusai, az ételfogyasztás kultúrája napjainkban, és a gasztronómiai kinálat, kereslet, illetve a gasztronómiai turizmus. Dolgozatom második részében, az általam készített kvantitatív kutatást mutatom be, amelyet az ismerőseim körében osztottam meg és elemeztem. A kutatásom célcsoportja az otthon aktívan főző egyének voltak. A gasztroblogok olvasói, illetve felhasználói, által adott válaszokat mutatom be és elemzem. A kutatásom eredményéből kiderül, hogy a fogyasztó miért marad hű az adott bloggerhez, és milyen hatással van egy adott termékajánlás a célközönségre, illetve, hogy milyen értékbeli különbségek jelennek meg a gasztroblogok és a hagyományos receptkönyvek között, illetve , hogy milyen célközönséget érnek el a gasztroblogokkal.