A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Edmond |
---|---|
További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | budapestpark fantáziakoktél koktélok marketing marketingmix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55765 |
Hasonló tételek
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében
: Juhász Marcell
: Juhász Marcell
A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében
: Szabó Nikoletta
: Szabó Nikoletta
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
Theme Park as a smart destination
: He Ningshu
: He Ningshu
Egy Ipari Park Üzleti Világában
: Varga László Kevin
: Varga László Kevin
Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
: Orbán Krisztina Dorottya
: Orbán Krisztina Dorottya
A Disneyland Park – Hogyan vált világhírűvé?
: Józsa Vivien Nikolett
: Józsa Vivien Nikolett
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
A Zichy Park Hotel**** bezárásának stratégiai okai
: Konyári Anna Barbara
: Konyári Anna Barbara
Identification the Potential of Vientiane Logistics Park in Lao PDR
: Khounthalangsy Latdavone
: Khounthalangsy Latdavone
Ecotourism in Shahdag National Park of Azerbaijan Opportunities, challenges and Azerbaijani population's viewpoint of ecotourism
: Asadov Ibrahim
: Asadov Ibrahim
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Technológiai újdonságok a szállodaipar területén és modernizációs lehetőségek a Park Inn by Radisson Budapest példáján keresztül
: Laczházy Anna
: Laczházy Anna
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság ökoturisztikai szerepe a hazai turisztikai és oktatási rendszerben
: Rosta Nóra Katalin
: Rosta Nóra Katalin
Az Amadria Park szállodacsoport üzletpolitikájának bemutatása és értékelése
: Bukovec Nina
: Bukovec Nina
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun
: Tao Jun
A Sárréti Ipari Park Kft. átfogó elemzése és értékelése
: Károly Tímea
: Károly Tímea
Nyíregyháza Lego and Legoland, a climate change and thematic parks study
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Haris Park. Egy rendezvényközpont elemzése, és egy rendezvény megvalósítása
: Szelenge Anand Bertalan
: Szelenge Anand Bertalan
Ecotourism and trends in Hungary Survey of consumer habits of the Hungarian National Parks
: Sápi Virág
: Sápi Virág
Rendezvénygasztronómiai trendek megjelenése a rendezvényhelyszíneknél a Haris Park példáján keresztül
: Misák Dávid Zsolt
: Misák Dávid Zsolt
Fenntartható turizmus a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság védett területein
: Halász Nóra
: Halász Nóra
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
A dolgozói elégedettség jelentősége és fontossága a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
: Blaskó Éva
: Blaskó Éva
Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking
: Camer Tim
: Camer Tim
A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül
: Marcheschi Fanni Diána
: Marcheschi Fanni Diána
Különleges ünnepi rendezvények szervezése és lebonyolítása a Nádas Tó Park Hotel esetében
: Fási Fanni
: Fási Fanni
A budapesti vendéglátóhelyek enteriőrjének jelentősége, hatása a vendégekre a Haris Park bemutatásán keresztül
: Bohus Dalma Zsuzsanna
: Bohus Dalma Zsuzsanna
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Őrségi Nemzeti Park Igazgatósága által irányított konzorciumi megállapodás keretében megvalósított Európa Uniós pályázat elemzése
: Pál Dávid
: Pál Dávid
A magyarországi nemzeti parkok turizmusorientált tevékenysége,a Balaton-felvidéki és a Fertő-Hanság Nemzeti Park összehasonlítása
: Vass Virág Lilla
: Vass Virág Lilla
Untersuchung des Images von amerikanischen Attraktionen in der USA auf dem Beispiel von SeaWorld Parks
: Mikusi Zsolt
: Mikusi Zsolt
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
Oázis Wellness Park Élményfürdő, Sportközpont és Panzió Hidraulika Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Üzleti Terv 2015
: Gáspár Cynthia
: Gáspár Cynthia
A kerékpáros turizmus és a TDM szervezetek kapcsolódási lehetőségei a Fertő-Hanság Nemzeti Park, a Fertő táj vonatkozásában
: Ternyik Etelka
: Ternyik Etelka
A helyi adók szerepe Kispest (Budapest XIX. kerület) önkormányzati feladatainak finanszírozásában
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
Hasonló tételek
-
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett -
A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében
: Juhász Marcell -
A digitális történetmesélés szerepe a hazai kulturális turizmus marketingjében
: Szabó Nikoletta -
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám -
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka