A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Banna Marcell Rúfusz
Other Authors: Soós Dr. Gabriella
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális technológia
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
média
virtuális tér
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55780
Description
Abstract:A virtuális valóság térhódítását elemeztem, illetve a koronavírus hatásaira szerettem volna rávilágítani, amely úgy gondolom megfelelően sikerült és válaszokat találtam a kutatási kérdéseimre. A magyar helyzetet is sikerült felmérnem a primer kutatásommal amely sok hasznos információval szolgált. A virtuális valóságnak itthon is van potenciálja, azonban enyhe tartózkodást is tapasztaltam a kitöltőim körében. Szerencsére nagyon sok hasznos szakirodalmat sikerült találnom, illetve amire nem számítottam, sok forrás ecsetelte a koronavírus hatásait, valamint esettanulmányokat is sikerült találnom a koronavírust illetően. A virtuális valóság elterjedése nagyban volt köszönhető a koronavírusnak, hiszen rengeteg azonnali megoldást kellett találni a kialakult helyzetre, illetve eleget tenni az előírásoknak. Erre pedig sok szempontból megoldást nyújtott a virtuális valóság, a távoktatás, távmunka, az e-kereskedelem is fellendült, az esport népszerűbbé vált. Ha a koronavírus nélkül is érkezett volna ez a terjedés, az valószínűleg több időbe telt volna, a kényszer volt az egyik legfontosabb tényező. Nagy cégek vállaltak szerepet a virtuális valóságban, szinte mindenki be akart törni a piacra az elmúlt években, a Meta (Facebook) volt az egyik vezető ebben, ezt pedig taglaltam is a dolgozatban.