A virtuális valóság jelen helyzete a marketingben, a COVID-19 hatásai
Saved in:
Main Author: | Banna Marcell Rúfusz |
---|---|
Other Authors: | Soós Dr. Gabriella |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális technológia koronavírus-járvány (COVID-19) marketing média virtuális tér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55780 |
Similar Items
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
Virtuális valóság hatása a turizmusra napjainkban
: Gálos Laura Julianna
: Gálos Laura Julianna
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd
: Farkas Károly Richárd
A HTC VIVE virtuális valóság szemüveg szerepe és felhasználó központú vizsgálata
: Sipaki Patrik István
: Sipaki Patrik István
A virtuális valóság elterjedése az oktatásban és a szakképzésben a pályaorientáción keresztül
: Vezér Kovács Annamária Ágota
: Vezér Kovács Annamária Ágota
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A virtuális fizetés, fizetőeszközök jelene és jövője
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
Változások és a digitalizáció előretörése a gyógyszeripari marketingben a Covid-19 járvány hatására
: Zajácz István
: Zajácz István
A revenue menedzsment múltja, jelene, jövője a szállodaiparban a Covid-19 fényében
: Jávorka Zsombor
: Jávorka Zsombor
A Covid - 19 járvány hatásai a turizmus munkaerőpiacára
: Gróbe Zsófia Szonja
: Gróbe Zsófia Szonja
A pandémia (COVID-19) gazdasági-társadalmi hatásai Németországban
: Barsi Levente Szabolcs
: Barsi Levente Szabolcs
A Covid-19 gazdasági és társadalmi hatásai Japánban
: Oláh Niké Barbara
: Oláh Niké Barbara
A vendéglátás jogi szabályozása és a COVID19 hatásai
: Szalai Brigitta
: Szalai Brigitta
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Sztereotípia vagy valóság? Generációs különbségek a munka világában
: Takács Réka
: Takács Réka
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
A valóság illúziója - az illúzió valósága A valóságészlelés variációi, és átalakulása a XXI. században
: Gorda Csenge
: Gorda Csenge
COVID-19 helyzet hatása egy adott nagyvállalat mentorálási folyamatára
: Kiss Gyula
: Kiss Gyula
Coaching a virtuális világban
: Börzsei Renáta
: Börzsei Renáta
A COVID-19 világjárvány gazdasági hatásai Magyarországon és a térségben
: Sereg-Mályi Ildikó
: Sereg-Mályi Ildikó
A Covid-19 járvány hatásai a hazai turizmus vendéglátás munkaerőpiacára.
: Vermes Fanni
: Vermes Fanni
A COVID-19 járvány hatásai a magyarországi kemping szálláshelyek keresletére
: Szente Sára
: Szente Sára
A mesterséges intelligencia hatásai a marketingben és hr-ben
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A COVID-19 pandémia mögötti digitális marketing és gazdasági hatásai
: Hanyecz Gergő László
: Hanyecz Gergő László
A keresőoptimalizálás jelenlegi helyzete és szerepe az online marketingben
: Fodor Orsolya
: Fodor Orsolya
COVID-19 positivism Has COVID-19 changed Hungarian
: Gosztonyi Márton
Published: (2022)
: Gosztonyi Márton
Published: (2022)
Magyar nyelvű virtuális asszisztens
: Cserháti Tamás
: Cserháti Tamás
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
Fogyasztóvédelmi kihívások a vendéglátásban - Tudatos fogyasztók és a tudatlan valóság
: Szabácsik Andrea
: Szabácsik Andrea
Az új koronavírus járvány (COVID-19) hipermarketek működésére gyakorolt hatásai
: Grósz Dániel
: Grósz Dániel
A Covid-19 hatásai a magyar turizmusra, turizmuspolitikára és annak közmegítélése
: Fogarasi Tímea
: Fogarasi Tímea
A Covid 19 hatásai az IBUSZ-ra és a turisztikai szektorra
: Skultéti Ágnes
: Skultéti Ágnes
Válság és valóság avagy A PIGS országok az euróövezet perifériáján
: Víz István
: Víz István
Az aranybányászattól a virtuális bányászatig
: Körmendi Szilárd
: Körmendi Szilárd
COVID-19 otthoni munkavégzésre tett hatásai a munkavállalók és munkáltatók szempontjából
: Fodor Nikolett
: Fodor Nikolett
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatásai
: Veres András Attila
: Veres András Attila
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatásai
: Görcz Tibor
: Görcz Tibor
Similar Items
-
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó -
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter -
Virtuális valóság hatása a turizmusra napjainkban
: Gálos Laura Julianna -
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás -
A virtuális és kiterjesztett valóság alkalmazása a vállalati szférában
: Farkas Károly Richárd