Fiatal felnőttek szórakozóhely-látogatási szokásai Budapesten
Saved in:
Main Author: | Mezei Martin |
---|---|
Other Authors: | Schultz Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fiatalok rendezvényszervezés szórakozás szórakoztatás zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55828 |
Similar Items
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona
: Somogyi Nóra Ilona
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia
: Balázs Villő Júlia
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta
: Kosaras Brigitta
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia
: Hankó Szilvia
Fiatal felnőttek kivándorlási hajlandósága Magyarországon
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
A fiatal felnőttek életkezdési válsága
: Bartha Boglárka
: Bartha Boglárka
Fiatal felnőttek az internetes zaklatás árnyékában
: Horváth Noémi
: Horváth Noémi
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
Fiatal felnőttek és a munkahelyi stressz
: Temela Fanni
: Temela Fanni
Az orvosok orvos-szakmai hírportál látogatási szokásai és azok változása az elmúlt években Magyarországon
: Balasi Dániel
: Balasi Dániel
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Fiatal felnőttek vállalkozói hajlandósága és motivációja Magyarországon
: Kerek Alexandra Alma
: Kerek Alexandra Alma
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor
: Mátravölgyi Bátor
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
Új szórakozóhely nyitásának lehetőségei és korlátai a vigalminegyedben
: Gáspár Ferenc Bálint
: Gáspár Ferenc Bálint
A fenntartható élelmiszerfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Szőke Bettina
: Szőke Bettina
Az életük második felében járó felnőttek tanulási szokásai
: Szombathelyi Eszter
: Szombathelyi Eszter
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Fiatal felnőttek hagyományos és tájjellegű élelmiszerekhez kapcsolódó fogyasztói magatartása
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Fiatal felnőttek lehetőségei, ha franchise vállalkozást indítanának ma Magyarországon
: Kún Bence Csaba
: Kún Bence Csaba
Craft sörök hatása a vendéglátásra, budapesti fiatal felnőttek körében
: Ordasi Dénes
: Ordasi Dénes
A fiatal felnőttek szakképzése és a kapunyitási pánik közötti összefüggések
: Bohatiné Herczeg Gabriella
: Bohatiné Herczeg Gabriella
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Ádám Csilla Rebeka
: Ádám Csilla Rebeka
Az Employer Branding szerepe a fiatal felnőttek toborzásában és megtartásában
: Tóth Dóra
: Tóth Dóra
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A kézműves italok népszerűsége a fiatal-, illetve középkorú felnőttek körében
: Hegyi Ábel
: Hegyi Ábel
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
A fiatal gazdák kommunikációs szokásai Magyarországon
: Varga Árpád
: Varga Árpád
Z generációs műemlék látogatási hajlandóság az internetes tájékoztató felületek tükrében
: Blősz Dalma
: Blősz Dalma
Kiégés-prevenciós lehetőségek vizsgálata egy tehetséggondozó intézményben tanuló fiatal felnőttek körében
: Mérei Zsófia
: Mérei Zsófia
A fiatal generációk internettel kapcsolatos fogyasztói szokásai
: Kovács Dorina Krisztina
Published: (2013)
: Kovács Dorina Krisztina
Published: (2013)
A fiatal felnőttek múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata és hatásuk a muzeális intézmények kínálatára
: Nguyen Cintia
: Nguyen Cintia
Az önkéntes munka és motiváció kapcsolata, valamint hatásai a fiatal felnőttek körében
: Lempner Vivien
: Lempner Vivien
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
Szín- és illatmarketing kapcsolata a fiatal felnőttek fogyasztói magatartásával a McDonald’s esetében
: Steinbach Eszter
: Steinbach Eszter
A közösségimédia-használat a fiatal felnőttek mindennapi életében a pandémia előtt és alatt
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A közösségi média marketing befolyásoló hatása a fiatal és középkorú felnőttek fogyasztói döntéseire
: Lénárt Noémi
: Lénárt Noémi
Egyetemisták és főiskolások házon kívüli étkezési és fogyasztási szokásai Budapesten
: Józsa Diána Ivett
: Józsa Diána Ivett
Similar Items
-
Fiatal felnőttek táplálkozási szokásai
: Somogyi Nóra Ilona -
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia -
Fiatal felnőttek ismerkedési szokásai
: Balázs Villő Júlia -
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta -
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia