Front Office tevékenységek a szálláshelyeken

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kohutovics Bence
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:Accor Hotels
Front Office
interjú
Opera Full Service
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55832
Leíró adatok
Kivonat:Szakmai gyakorlatom helyszínének a Novotel Budapest Danube szállodát választottam,mely egy a Bem rakparton található 4 csillagos hotel. Gyakornoki tevékenységeimet a Front Office területén kezdtem meg, nagyon élvezem, hogy minden nap új kihívások elé nézhetek, tanulhatok valami újat és foglalkozhatok a vendégekkel. 2006-ban nyitotta meg kapuit az ACCOR szállodalánc tagjaként, amely több, mint 100 országban üzemeltet több, mint 5600hotelt. Olyan márkák tartoznak hozzájuk, mint a Raffles, Faena, Fairmont, SLS, Sofitel, Mövenpick, Mercure Hotels, Ibis és még sok másik. A prémium kategóriától kezdve, luxus, középosztályú és gazdasági szempontokból fenntartható szálláshelyet is egyaránt kínálnak. Kiemelt figyelmet kapnak a fenntarthatóság alapszabályai, melyek edukációs jelleggel számos hotelben fellelhetők. Egyike a Budapesten található három Novotel szállodának. A Novotel Budapest Centrum a Rákóczi úton, amíg a Novotel Budapest City a Kongresszusi központnál található.Az szálloda étterméből és a szobák nagy részéből a Dunára és a Parlamentre nyíló panoráma fogadja a vendégeket, mely a legnagyobb vonzereje a helynek. Ki ne szeretne egy finom kávé vagy egy pohár bor mellett a kivilágított Parlament fényeiben gyönyörködni esténként? Mindemellett, büfé reggelivel és á la carte menüvel szolgál.