A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gál Nikolett
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Kulcsszavak:CRM
kommunikációs stratégia
marketingkommunikáció
ügyfélkapcsolat
üzleti kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55835
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám témája az, hogy bemutassam a business support munkakörön keresztül a Notino s.r.o mellékvállalkozásának, a Notino Partner programnak az ügyfélkapcsolati kommunikációját, ennek létrejöttét, működését, célját, és a CRM rendszer használatát. Az első hipotézisem az, hogy a Notino Partner Program a rövid fennállása alatt létrehozott egy olyan ügyfélkommunikációs stratégiát, ami egyedi, ügyfélközpontú és sikeres. A második hipotézisem az hogy az ügyfélkapcsolati kommunikációt és a marketingkommunikációt nem lehet teljesen kettéválasztani a Partner Program keretében, így ez lett a második hipotézisem. A dolgozatomban ismertetem fogom a céget és bemutatom a Partner Program létrejöttét, ehhez kapcsolódóan megvizsgálom a konkurenciát, ami a harmadik hipotézisem alapja lett, miszerint a Notino Partner a szépségipari online foglalási rendszerek szegmensében egyedülálló.