Insight into the marketing process of Etele Cinema
Elmentve itt :
Szerző: | Küplein Kata Stella |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | business marketing cinema marketing marketing plan marketing research |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55854 |
Hasonló tételek
Cinema Marketing In Hungary
: Ambrus Márk
: Ambrus Márk
An insight on the Business Intelligence in Vietnam market
: Le Thuy Linh
: Le Thuy Linh
Strategic Insights Into Global Marketing Analysing The Impact Of E-Commerce Platforms Through IAG Media
: Csörge Ciprián
: Csörge Ciprián
Cinema City üzleti környezetének elemzése
: Mátyásfalvi Kinga Édua
: Mátyásfalvi Kinga Édua
Sör és étel, sörvacsorák
: Deézsi Ferenc
: Deézsi Ferenc
Transforming Cinema Commerce Navigating Digitalization and the emergence of Streaming Platforms with the disruptive effect of COVID-19
: Stark Ádám
: Stark Ádám
Representation of East Asian Women In US Cinema
: Amarbayar Anujin
: Amarbayar Anujin
The motivations of Japanese tourists for leisure travel with an insight to Budapest
: Molnár Anna Petra
: Molnár Anna Petra
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Péter Kata
: Péter Kata
Beszerzés az I.T. Magyar Cinema Kft.-nél
: Gál Tímea
: Gál Tímea
A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje
: Repa Tamás
: Repa Tamás
A Johnny's Bistro étel és italkínálata
: Somogyi Dorottya
: Somogyi Dorottya
Étel-ital párosítások Budapest fine-dining éttermeiben
: Császár Attila
: Császár Attila
Az Arany Kaviár étel- és az italkínálatának bemutatása
: Salga Réka
: Salga Réka
Az Intercontinental Budapest vendégkör összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Az Intercontinental Budapest vendégkörének összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
Az I.T. Magyar Cinema Kft pénzügyi és vagyoni helyzetének alakulása az elmúlt években.
: Kapitány Tamara
: Kapitány Tamara
A Cinema City moziba járó vendégek fogyasztói magatartása a Covid-19 fertőzés következtében
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin
: Kővágó Jázmin
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
A Mercure Budapest Castle Hill Hotel reggeli étel- és italkínálatának bemutatása és elemzése
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Process Solutions Kft. munkáltatói márkájának marketing megközelítésű elemzése
: Fehér Vanessza
: Fehér Vanessza
A Novotel Budapest Danube Hotel étel-, italkínálatának elemzése, a választék kialakításának szempontjai és következményei
: Bodó Péter
: Bodó Péter
Process simplification in pharmaceutical logistics
: Orosz Gergo
: Orosz Gergo
Code of Ethics Development Process
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2020)
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2020)
Analysis of corruption in the process of privatisation in Serbia
: Bakalic Branimir
: Bakalic Branimir
Analysis of the contract on processing with supplied material
: Joháczi Attila
: Joháczi Attila
Customer relationship communication process and process change due to the behavior change of the customer in the premium and luxury car industry
: Simon Alexandra Dóra
: Simon Alexandra Dóra
Robotic Process Automation, Robotikus Folyamatautomatizalas
: Hérincs Alexandra
: Hérincs Alexandra
Territorial examination of the logistics processes of enterprises
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)
Conceptualization of fluid flows of logistificated processes
: Gubán Ákos, et al.
Megjelent: (2013)
: Gubán Ákos, et al.
Megjelent: (2013)
Process optimization at Human Services Center of Újbuda
: Yankson Barbara
Megjelent: (2014)
: Yankson Barbara
Megjelent: (2014)
The importance of emotions in the purchase decision making process
: Kátai Luca
: Kátai Luca
The procurement process of a Hungarian wholesaler company
: Szakács Ákos
: Szakács Ákos
Coaching and mentoring at family businesses in process of transition
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
Take-over processes in franchise systems in the hospitality industry
: Héjja László
: Héjja László
The process of making a restaurant from the ground up
: Fidy Mátyás
: Fidy Mátyás
The influence of social media on the travel decision making process
: Dudás Ádám
: Dudás Ádám
The examination of the purchasing process of the catering equipment in hotels and restaurants.
: Kapitány Claudia
: Kapitány Claudia
Hasonló tételek
-
Cinema Marketing In Hungary
: Ambrus Márk -
An insight on the Business Intelligence in Vietnam market
: Le Thuy Linh -
Strategic Insights Into Global Marketing Analysing The Impact Of E-Commerce Platforms Through IAG Media
: Csörge Ciprián -
Cinema City üzleti környezetének elemzése
: Mátyásfalvi Kinga Édua -
Sör és étel, sörvacsorák
: Deézsi Ferenc