Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Németh Ráchel
Other Authors: Hinek Dr. Mátyás
Format: Thesis
Kulcsszavak:direkt marketing
e-marketing - elektronikus marketing
online marketing
szálláshelyek
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/55896
Description
Abstract:Az online marketing dinamikus térnyerése a vállalkozások számára új kihívásokat teremt, azonban ezzel egyidejűleg kiemelkedő lehetőségeket rejt magában. A szállodaiparban, ahol a verseny egyre inkább digitalizált platformokon zajlik, az online marketing eszközei és stratégiái egyre inkább kulcsfontosságúvá válnak a szállodák sikeres működésének és növekedésének szempontjából, nem csupán a szolgáltatások promóciójának, de a közvetlen foglalások ösztönzésének területén is. A hotelek számára kiemelkedően fontos, hogy megtalálják az egyensúlyt az online travel agencie-kel (OTA-k) való együttműködés és a saját online platformjaikon való erős jelenlét között. A szakdolgozat célja, hogy primer és szekunder kutatások segítségével részletes választ tudjon adni arra, hogy milyen tényezői vannak az online marketingnek, azok miként funkcionálnak, ezáltal milyen marketingtechnikákat érdemes alkalmaznia a szálláshelyeknek a közvetlen vendégszerzés érdekében. További cél volt, hogy a szakdolgozat a kutatások által feltárja a szállodák tapasztalatait és attitűdjét az online marektinggel kapcsolatban a gyakorlatban, elemezze, hogy a szálláshelyek milyen szinteken integrálják azt saját marketingstratégiájukba, milyen online csatornákat létesítenek előnyben, illetve miféle kihívásokkal és nehézségekkel kell megküzdeniük az digitális marketing területén.