Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
Saved in:
Main Author: | Németh Ráchel |
---|---|
Other Authors: | Hinek Dr. Mátyás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | direkt marketing e-marketing - elektronikus marketing online marketing szálláshelyek szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55896 |
Similar Items
A munkaerőpiac motivációs tényezőinek vizsgálata
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Békés vármegye gasztroturisztikai tényezőinek vizsgálata
: Frey Panna
: Frey Panna
A Claas Hungária Kft. import tényezőinek elemző vizsgálata
: Szikszai Dominika
Published: (2013)
: Szikszai Dominika
Published: (2013)
A kis-, ill. családi vállalkozások sikerességi tényezőinek vizsgálata
: Jakubek Erzsébet
: Jakubek Erzsébet
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Online kommunikáció a szállodaiparban
: Gyarmati Judit
: Gyarmati Judit
Az Y-generáció munkahelyi motivációs tényezőinek vizsgálata nemek megoszlása szerint
: Krainik Leila Rebeka
: Krainik Leila Rebeka
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál
: Schütz Alexandra
: Schütz Alexandra
A magyar esküvői hagyományok jelentőségének vizsgálata napjainkban
: Zs.Tóth Anna
: Zs.Tóth Anna
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Influencer marketing a szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Az alumínium világpiaci árának alakulása és befolyásoló tényezőinek elemzése
: Kacsoh György
: Kacsoh György
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
A sport és az egészséges életmód jelentőségének statisztikai vizsgálata
: Sági Bálint
: Sági Bálint
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A turizmusbiztonság turisztikai jelentőségének vizsgálata Salgótarján példáján keresztül
: Csala Gábor
: Csala Gábor
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban
: Polyák Nóra
: Polyák Nóra
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
A munkáltatói márka szerepének és jelentőségének vizsgálata generációs aspektusból
: Bende Zsolt
: Bende Zsolt
A munkáltatói márkaépítés jelentőségének és fontosságának korosztály szerinti vizsgálata
: Bodor-Vincze Réka
: Bodor-Vincze Réka
A Clean Center Kft. növekedési tényezőinek elemzése stratégia függvényében
: Deák Csaba
: Deák Csaba
Az Európa Kulturális Fővárosa cím jelentőségének vizsgálata a turizmus szempontjából
: Preszter Bettina
: Preszter Bettina
A Dinamikus utazási csomagok jelentőségének vizsgálata a magyar piacon
: Szommer Ákos
: Szommer Ákos
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
Szervezeti kultúra a szállodaiparban
: Németh Dóra
: Németh Dóra
A munkanélküliség tényezőinek a vizsgálata az Európai Unióban NUTS_2 régiós szinten (2011-2019)
: Fekete Richárd
: Fekete Richárd
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
Kontrolling szerepe, jelentőségének vizsgálata a magyarországi kis- és középvállalkozások körében
: Jakab Brigitta Dóra
: Jakab Brigitta Dóra
A tengeri hajóutak turisztikai jelentőségének elemzése
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
A kalandturizmusban részt vevők motivációinak és azt befolyásoló tényezőinek vizsgálata, kísérlet ezek korosztályonkénti besorolására
: Szecsődi Ramóna
: Szecsődi Ramóna
Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
A gasztronómia jelentőségének vizsgálata a turizmusban, Észak-Olaszország példáján keresztül
: Tanka Dóra
: Tanka Dóra
A rejtett gazdaság és befolyásoló tényezőinek alakulása a visegrádi négyek országaiban
: Hegedüs Ádám Marcell
: Hegedüs Ádám Marcell
Környezeti fenntarthatóság vizsgálata a szállodaiparban
: Czigány Gabriella
: Czigány Gabriella
A megújuló energiaforrások jelentőségének statisztikai vizsgálata Németország és Európa összehasonlításának keretében
: Schlemmer Adrienn
: Schlemmer Adrienn
Az egészséges életmód és a sport jelentőségének statisztikai elemzése
: Varga Judit
: Varga Judit
Similar Items
-
A munkaerőpiac motivációs tényezőinek vizsgálata
: Varga Dóra -
Békés vármegye gasztroturisztikai tényezőinek vizsgálata
: Frey Panna -
A Claas Hungária Kft. import tényezőinek elemző vizsgálata
: Szikszai Dominika
Published: (2013) -
A kis-, ill. családi vállalkozások sikerességi tényezőinek vizsgálata
: Jakubek Erzsébet -
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia