A cosplayesek motivációja, megítélésük és közösségük szerepe
Saved in:
Main Author: | Bánsági Luca |
---|---|
Other Authors: | Hübner Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösség kultúra motiváció szubkultúra társadalmi megítélés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/55899 |
Similar Items
Mozaikcsaládon belüli kapcsolatok és megítélésük egy vizsgálat tükrében
: Magyari Réka Zsófia
: Magyari Réka Zsófia
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
Szociális vállalkozók motivációja
: Cseh Balázs
: Cseh Balázs
Szolgáltató központok Magyarországon az 1990-es évektől kezdve és munkavállalói megítélésük napjainkban
: Szörnyi Márta
: Szörnyi Márta
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Jelenlegi nagyvállalati coaching és a munkavállalók job craftingjának kapcsolata szubjektív megítélésük alapján
: Salamon Péter
: Salamon Péter
Magyarok motivációja az El Caminon
: Szabó Zsófia Brigitta
: Szabó Zsófia Brigitta
Titkok nélkül A nyílt örökbefogadás motivációja
: Péter Zsuzsanna
: Péter Zsuzsanna
A felnőttoktatásban részvevő középkorú felnőttek motivációja
: Németh Nóra
: Németh Nóra
Y, Z generáció munka iránti motivációja
: Csányi Bence
: Csányi Bence
Pályázati projektmenedzsment beszerzés szempontjából, projektmenedzserek motivációja
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Fizikai dolgozók motivációja a kis- és középvállalatoknál
: Kása Kata Mercédesz
: Kása Kata Mercédesz
Fiatal felnőttek vállalkozói hajlandósága és motivációja Magyarországon
: Kerek Alexandra Alma
: Kerek Alexandra Alma
Alapszakos hallgatók motivációja a felsőoktatási tanulmányaik során
: Antal Mónika
: Antal Mónika
Friss diplomások munkavállalási motivációja az SSC szektorban
: Szántó Márton Attila
: Szántó Márton Attila
Különböző iskolázottságú Z generációs fiatalok munkahelyi motivációja.
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Az Y és a Z generáció önkéntes motivációja
: Arató Fanni Sára
: Arató Fanni Sára
A mecenatúra alakulása, jelenlegi formái és motivációja Magyarországon
: Petneházy Klaudia Gabriella
: Petneházy Klaudia Gabriella
A hátrányos helyzetű tanulók tanulási motivációja a szakképzésben
: Péter Judit
: Péter Judit
Munkahelyi kapcsolatok, konfliktusok kezelése valamint a munkavállalók motivációja
: Herteg Rebeka
: Herteg Rebeka
Fizikai és szellemi munkavállalók motivációja a választott vállalaton belül
: Till Petra
: Till Petra
Az esport piaci helyzetének fejlődése és a játékosok motivációja
: Illés Ádám Árpád
: Illés Ádám Árpád
A munkaerőpiacon megtalálható generációk motivációja a toborzás-kiválasztás folyamatában
: Sziva Balázs
: Sziva Balázs
A NÉMET UTAZÓK SZOKÁSAI ÉS ELVÁRÁSAI, VALAMINT MAGYARORSZÁGI LÁTOGATÁSAIK MOTIVÁCIÓJA
: Bádonyi Anita
: Bádonyi Anita
Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja
: Göndöcs Zsófia
: Göndöcs Zsófia
A toborzás menete, a diákok motivációja és szokásaik a munkaerő piacon
: Balogh Anita
: Balogh Anita
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor
: Krójer Zsombor
Az X és a Z generációk motivációja közötti hasonlóságok és eltérések a munkaerőpiacon
: Petri Anita
: Petri Anita
Generációk motivációja közötti eltérések vizsgálata a Covid utáni toborzási és kiválasztási folyamatokban az IT piacon
: Csizmadia Márk Zoltán
: Csizmadia Márk Zoltán
A különböző generációk (X, Y, Z) motivációja és motiválása a munka világában munkavállalói és munkáltatói szemszögből
: Fridvalszki Kinga
: Fridvalszki Kinga
AZ ART, MINT A VENDÉG MOTIVÁCIÓJA – AVAGY MILYEN SZEREPET JÁTSZIK A MŰVÉSZET EGY HOTEL ÉLETÉBEN?
: Székács Vivien
: Székács Vivien
„Ide nekem az oroszlánt is!” A Z generáció motivációja és elvárásai az erősnek érzékelt munkaerőpiaci alkupozíció mögött
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
A reklámok és általában a média hatása a gyermekek lelki és fizikai fejlődésére
: Bánsági Györgyi
: Bánsági Györgyi
Kereskedelmi stratégia kialakítása a magyar tőkepiacon
: Bánsági Csaba
: Bánsági Csaba
Globalizáció és regionalitás Regionális kapcsolatok és megítélésük magyar és EU szempontból
: Szilágyi Réka
Published: (2014)
: Szilágyi Réka
Published: (2014)
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A viselkedés gazdaságtan és a Gazdasági Versenyhivatal szerepe a fogyasztói tudatosság kialakításában
: Wéber Luca Szandra
: Wéber Luca Szandra
A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában
: Honti Luca Ráhel
: Honti Luca Ráhel
A húsipari termékek csomagolásának szerepe a marketingben és a fogyasztói élményben, fenntarthatósági szempontokkal kiegészítve
: Csirke Luca Kata
: Csirke Luca Kata
A digitális és az analóg megoldások szerepe a kiállítások innovatív fejlesztésében a Special Effects Zrt. példáján keresztül
: Boda Luca Kata
: Boda Luca Kata
Similar Items
-
Mozaikcsaládon belüli kapcsolatok és megítélésük egy vizsgálat tükrében
: Magyari Réka Zsófia -
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni -
Szociális vállalkozók motivációja
: Cseh Balázs -
Szolgáltató központok Magyarországon az 1990-es évektől kezdve és munkavállalói megítélésük napjainkban
: Szörnyi Márta -
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes