For You (?) A TikTok térhódításának hatása a magyarországi influencerkmarketingre
Saved in:
Main Author: | Kurucz Milán |
---|---|
Other Authors: |
Imre Péter
Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | befolyásolás digitalizáció digitális kultúra fogyasztói preferenciák influencer marketing internetes reklám(ok) közösségi média Tiktok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56013 |
Similar Items
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina
: Farkas Norina
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté
: Sipos Máté
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
A TikTok hatása a Z generáció mentális egészségére
: Várhegyi Dorina Adrienn
: Várhegyi Dorina Adrienn
A Kärcher Magyarország marketingtevékenysége TikTok-on, a „Karchermagyarorszag”
: Tuza Zsombor
: Tuza Zsombor
TikTok trendek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Oláh Renáta
: Oláh Renáta
Influencer Marketing in the beauty and Lifestyle Industry on TikTok and Instagram
: Hamikus Renáta
: Hamikus Renáta
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
A közösségi média marketing hatása a turizmusban – a TikTok vizsgálata
: Rácz Boglárka
: Rácz Boglárka
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
A videómarketing és a TikTok használatával kapcsolatos fogyasztói magatartás
: Keresztesi Zsuzsanna
: Keresztesi Zsuzsanna
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Che Chang Hi’s marketing strategy based on the strong development of TikTok in Vietnam
: Ly Thu Thao
: Ly Thu Thao
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
Hogyan befolyásolja a TikTok a „Z” generáció vásárlási szokásait és kapcsolatukat a márkákkal?
: Kiss Adél
: Kiss Adél
Regarding the strategy of Chinese Internet companies entering the Southeast Asian market----take Kuaishou, TikTok as examples
: Yang Jinrong
: Yang Jinrong
A study of the effectiveness of key opinion consumers (KOCs) in influencer marketing on TikTok shop for electronics brands in Vietnam
: Tran Le Hoang
: Tran Le Hoang
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
Online kereskedelem térhódításának hatása a bevásárlóközpontokra
: Fedor Tamás
: Fedor Tamás
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban
: Kerekes Dóra
: Kerekes Dóra
Influenszermarketing hatása az About You esetében
: Pogány Izabella
: Pogány Izabella
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor
: Panka Zsombor
YouTuberek befolyásoló hatásai (sztárok deheroizálódása és a YouTuberek felemelkedése)
: Ivitz Fanni
: Ivitz Fanni
Az elektromos autók térhódításának lehetséges gazdasági és üzleti következményei – Autóipari kitekintés
: Sághy Bence
: Sághy Bence
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Published: (2007)
: Dúl Boglárka
Published: (2007)
Similar Items
-
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara -
TikTok, mint marketingcsatorna előnyök és lehetőségek
: Farkas Norina -
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna -
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert -
Impact of social media marketing on the TikTok platform
: Sipos Máté