Rákosmente marketing stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ténai Tamás
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:kerület
marketing terv
SWOT-elemzés
település
településfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56018

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56018
005 20240920083424.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ténai Tamás 
245 1 0 |a Rákosmente marketing stratégiája  |c Ténai Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom a Budapest XVII. kerületének, Rákosmentének a település marketingjét választott kutatási témának. A XVII. kerület egy dinamikusan fejlődő terület, mely jelentős potenciállal bír a turizmus, vállalkozások és lakosság számára. A kerület gazdag történelmi és kulturális örökséggel rendelkezik, emellett modern infrastruktúrával és számos fejlesztési projekttel büszkélkedhet. Az önkormányzati tevékenységek és a települési marketing hatékonyságának megértése érdekében a tanulmány során részletesen elemzem a XVII. kerület polgármesteri hivatalának online jelenlétét és kommunikációs stratégiáját. A szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalatokat, amelyeket az XVII. kerületi polgármesteri hivatalban szereztem . Ez a gyakorlati részvétel lehetőséget adott arra, hogy közvetlen közelről megismerjem a kerület működését és az ott zajló folyamatokat. A gyakorlat során lehetőségem nyílt személyesen részt venni az önkormányzati munkában, valamint megfigyelni az ott dolgozók mindennapi tevékenységét és döntéshozatali folyamatait. Továbbá a gyakorlat során szerzett tapasztalatok és megfigyelések hozzájárulnak ahhoz, hogy átfogóbb képet kapjak a kerület helyzetéről és a település marketing gyakorlati alkalmazásáról. Megfigyeléseim alapján kíváncsi lettem arra, hogy az online jelenlét és a közösségi média hogyan változtatja meg az önkormányzati kommunikációt és hogyan lehet ezeket az eszközöket hatékonyan felhasználni a kerület fejlődése érdekében. A témaválasztásnál figyelembe vettem, hogy érdekelt, hogyan változnak a marketing eszközök és stratégiák ezen a területen, és milyen hatással vannak az önkormányzati munkára és a település fejlődésére. Az online jelenlét és a közösségi média egyre fontosabb szerepet játszanak a kommunikációban és az információáramlásban, ezért kíváncsi voltam, hogy ezeknek az eszközöknek a megfelelő kihasználása milyen előnyöket hozhat a kerület számára. Az eredmények és javaslatok részletes bemutatása segíteni fogja a XVII. kerület települési marketingjének és önkormányzati tevékenységeinek hatékonyabbá és sikeresabbé tételében. A tanulmány során szerzett tapasztalatok és a gyakorlatban megfigyelt folyamatok alapján konkrét javaslatokat teszek arra vonatkozóan, hogy hogyan lehetne még hatékonyabban kihasználni az online eszközöket és a közösségi média lehetőségeit a kerület fejlődése érdekében. 
695 |a kerület 
695 |a marketing terv 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a település 
695 |a településfejlesztés 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56018/1/Szakdolgozat%203.0%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56018/2/T%C3%A9nai%20Tam%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés