Mesterséges intelligencia használata a webáruházakban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szüsz-Józsa Vivien Noémi
További közreműködők: Bodnár Mónika
Hidasi Dr. Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
marketing
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56022
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a mesterséges intelligencia használata a webshopokban. Dolgozatom célja, hogy alátámassza vagy cáfolja a két hipotéziseimet melyek szerint:1.) Az emberekeleinte megijedtek a mesterséges intelligencia hallatán és félelmet keltett bennük, de mára a nagy részük elfogadta és megbarátkozott a gondolattal és a ténnyel, hogy évek múlva sok mindent helyettesíteni fognak ezek a szoftverek2.) Egy webshop üzemeltetésében a jövőben már elég lesz szintecsak 1-2 természetes személy, beleértve a tulajdonost is és az Ő személyükön kívül mindenfolyamatot rá lehet majd bízni a mesterséges intelligenciára.Primer kutatásként 3 mélyinterjút készítettem, különböző webáruházak tulajdonosaival.