Egy webáruház sikerességét meghatározó tényezők bemutatása a legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő, a Euronics példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Kutasi Katalin |
---|---|
Other Authors: |
Donáth Fruzsina
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem Euronics fogyasztói magatartás online marketing webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56036 |
Similar Items
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Published: (2013)
: Koreck Ferenc
Published: (2013)
A vendéglátóipari kisvállalkozások sikerességét gátló tényezők vizsgálata
: Bocska Edit
: Bocska Edit
Egy 100 éves szálloda működése napjainkban az angliai Cotswolds-ban
: Szántó Anett
: Szántó Anett
A STARFOL PLUSZ KFT. Komposztálható, 100%-ban lebomló csomagolóanyagainak piaci bevezetése Magyarországon
: Balázs Gabriella
: Balázs Gabriella
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Egy cég arculata 100 év tükrében
: Erdélyi Katalin
: Erdélyi Katalin
Vendéglátóipari egységek telephelyválasztását meghatározó tényezők vizsgálata
: Kiss Barnabás
: Kiss Barnabás
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Családi vállalkozások utódlási döntéseit meghatározó pszichoszociális tényezők
: Bálint Viktória Dorina
: Bálint Viktória Dorina
A serdülő korosztály lelki egészségét meghatározó tényezők
: Botkovszky Csilla Tímea
: Botkovszky Csilla Tímea
Hazai bankok díj- és jutalékbevételeit meghatározó tényezők vizsgálata
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Diplomás pályakezdő fiatalok bérigényét meghatározó tényezők vizsgálata Magyarországon
: Csató Nikolett
: Csató Nikolett
Az ügyintézési élményt meghatározó tényezők mérése és értékelése
: Szekeres Csaba
: Szekeres Csaba
A serdülő gyermek vendéglátás irányában történő pályaválasztását meghatározó tényezők
: Stumpfhauser Márk
: Stumpfhauser Márk
A női munkavállalók szervezeti elégedettségét és elkötelezettségét meghatározó tényezők
: Al Achraf Dorottya
: Al Achraf Dorottya
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A NYÁK beszerzés, a beszállító OTD mutatóját meghatározó tényezők elemzése
: Litresits Regina
: Litresits Regina
Kulturális különbségek, mint a nemzetközi lehetőségeket meghatározó tényezők a logisztikában
: Kis Tamás
: Kis Tamás
A magyar lakásingatlan-piacot meghatározó tényezők az elmúlt évek távlatában
: Bokor Kata Veronika
: Bokor Kata Veronika
A Dél-100 Kft és a versenytársainak bemutatása, elemzése
: Csík Vivien
: Csík Vivien
Online marketingkommunikációs lehetőségek 2003-ban
: Illés Gergely Béla
: Illés Gergely Béla
A Kereskedő vállalatcsoport adókötelezettségeinek vizsgálata
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A gyűjtőjáratok gazdaságosságát meghatározó tényezők vizsgálata a Waberer's Network Kft. gyakorlatában
: Gurbács Fanni
: Gurbács Fanni
Felvásárlások finanszírozása - A fizetési módokat meghatározó makrogazdasági tényezők az európai piacon
: Hauber Eszter
: Hauber Eszter
A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából
: Puha Zoltán
: Puha Zoltán
Az e-business bemutatása az egyik legnépszerűbb online kereskedő cégen keresztül
: Tóth Georgina
: Tóth Georgina
A nem tudás a legnagyobb kockázat
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Kontrolling folyamatfejlesztés Magyarország legnagyobb ICT munkaadójánál
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Egy nagyvárosi sportcsapat legnagyobb ellenfele a XXI. század.
: Dóczi Zsombor
: Dóczi Zsombor
Napjaink migrációs potenciálját meghatározó tényezők és a külföldi élet hatásai az egyénre
: Svigruha Eszter
Published: (2013)
: Svigruha Eszter
Published: (2013)
Coach típusú vezetés alkalmazása egy állami tulajdonú vállalatnál
: Paska Tamás
: Paska Tamás
Állami tulajdonú gazdasági társaságok kockázatainak és működőképességének vizsgálata
: Molnár Petronella
Published: (2022)
: Molnár Petronella
Published: (2022)
Similar Items
-
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Published: (2013) -
A vendéglátóipari kisvállalkozások sikerességét gátló tényezők vizsgálata
: Bocska Edit -
Egy 100 éves szálloda működése napjainkban az angliai Cotswolds-ban
: Szántó Anett -
A STARFOL PLUSZ KFT. Komposztálható, 100%-ban lebomló csomagolóanyagainak piaci bevezetése Magyarországon
: Balázs Gabriella -
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán