Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Huang Jian Jimmy
Other Authors: Buday Attila Botond
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:eWOM
influencer
marketing
online marketing
véleményáramlatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56038
005 20240920083448.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Huang Jian Jimmy 
245 1 3 |a Az e-WOM üzleti felhasználása a marketing területén  |c Huang Jian Jimmy  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban tovább gondolva minden korábbi kutatásomat felhasználva egy releváns kérdéssel és témával szembesültem. Korábban foglalkoztam az online szájreklám hatásával, ebből adódott annak üzleti felhasználása. Többek között ténylegesen összefüggést vontam a korábbi kutatási eredményeimmel, ezen felül pedig több kapcsolódó, vagy újonnan felmerülő kérdéskört is érintettem. Példa erre a hamis hozzászólások hatása, ezáltal a megbízhatóság. Az influencer marketing lett a dolgozat fő témája, mivel ez egy ténylegesen gazdasági felhasználása a véleményeknek, erről készült a jelenlegi primerkutatás is. 
695 |a eWOM 
695 |a influencer 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a véleményáramlatok 
700 1 |a Buday Attila Botond  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038/1/Diplomadolgozat_HJJ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038/2/szakdolgozat-2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038/3/projektmunka_ke%CC%81sz.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038/4/BAB%20Huang%20Jian%20Jimmy%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56038/5/KI%20Huang%20Jian%20Jimmy%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20202324%20tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés