Az online tartalomgyártás Mi motiválja a tartalomkészítőket, és miért követik őket a nézők.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szilágyi Bíbor Enéh
További közreműködők: Heitlerné Lehoczky Mária
Marosán Bence Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:interjú
kérdőív
közösségi média
marketing
szponzorálás
tartalomgyártás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56111
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja az volt, hogy választ kapjak azokra a kérdésekre, hogy a tartalomgyártókat/influencereket mi motiválja arra, hogy tartalmat gyártsanak, valamint, hogy a követőik körében erre miért van igény és mik azok az okok, amik miatt követik és nézik az influencer által megosztott tartalmakat.Dolgozatomban az influencerek és az influencer szakma részletes bemutatásra került, valamint a felmerülő kérdésekre, hipotézisekre is válaszokat kaptam, főleg a követőkkel készített kérdőív, valamint az influencerrel készített interjú alkalmával. Volt, amik beigazolódnak és persze olyanok is, amik megcáfolásra kerültek.