A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Biró Szilvia
További közreműködők: Bányai Rebeka
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
ábrák
e-marketing - elektronikus marketing
marketingstratégiák
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56143
Leíró adatok
Kivonat:Már kiskorom óta szívügyem a festészet, így nem volt kérdés, hogy a szakdolgozatom fő témája egy ehhez kapcsolódó digitális vállalkozás létrehozása lesz. Vállalkozásom hidat épít az amatőr művészek, valamint az eredeti kincsekre vágyó emberek között, tehát bármilyen művész szabadon értékesítheti munkáját a platformon. Szakdolgozatomban az egyelőre csak megálmodott online galériám marketingstratégiáját mutatom be, illetve vizsgálom meg az amatőr művészek által készített művek keresletét a magyar piacon az online térben, amelyet egy primer kutatás segítségével valósítok meg.