Csomagolásmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Janka
További közreműködők: Hermann Zsuzsanna
Turcsán Tünde
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:csomagolás
fmcg
marketing
trend
vásárlási döntés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56146
Leíró adatok
Kivonat:A szakirodalmi áttekintés során definiáltam a csomagolás típusait és funkcióit, és hangsúlyoztam a körkörös életciklus fontosságát. Bemutattam a csomagolás szerepét a vállalati identitásban, a márkastratégiában a kommunikációs politikában, a trade marketingben és az eladóhelyen. Ismertettem a csomagolási trendeket, továbbá elemeztem az FMCG termékeket, különös hangsúlyt fektetve az édességek és snackek kategóriájára. Végül primer kutatást végeztem online kérdőívvel és mélyinterjúkkal, hogy feltérképezzem csomagolási trendek hatását a vásárlói preferenciákra és döntési folyamatokra az édesség- és snack kategóriában.