Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simán Roxána
További közreműködők: Tanai Levente
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
influenszer
marketingeszközök
marketingkommunikáció
UGC
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom célja az, hogy bemutassam, mennyire fontos a felhasználók által generált tartalom (UGC) az influenszer marketing mellett, különösen amikor a legfiatalabb vásárlói rétegeket, azaz a Z és Y generációkat célozzuk meg. Kutatásom során valamennyi korosztályt elemeztem, de különös figyelmet fordítottam a fiatalabb fogyasztókra. Vizsgálataim során arra kerestem a választ, hogy az influenszerek és a UGC milyen befolyással bírnak a különböző fogyasztói csoportokra, és ezáltal mely stratégiák lehetnek hatékonyak a vállalatok számára a marketingkommunikációs tevékenységeik során.