Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
Elmentve itt :
Szerző: | Simán Roxána |
---|---|
További közreműködők: | Tanai Levente |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | direkt marketing influenszer marketingeszközök marketingkommunikáció UGC |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56150 |
Hasonló tételek
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.
: Pető Tamás
: Pető Tamás
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Az újszerű marketingkommunikácós eszközök jelentősége napjainkban-fókuszban az influencerek
: Zamaróczy Rebeka
: Zamaróczy Rebeka
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
An investigation of social media use in official destination marketing and UGC the case of Budapest
: Suzacq Decillis Victor
: Suzacq Decillis Victor
A Study on the Impact and Development of UGC on the Tourism in China
: Li Jiaqi
: Li Jiaqi
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance
: Koller Henrietta
: Koller Henrietta
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Újszerű marketingkommunikációs lehetőségek a hazai natúrkozmetikai piacon működő KKV-k körében
: Kovács Gábor Dániel
: Kovács Gábor Dániel
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Az európai konvent (Az EU újszerű tárgyalási fóruma)
: Vándor János, et al.
Megjelent: (2002)
: Vándor János, et al.
Megjelent: (2002)
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Innovációs lehetőségek a marketingben. A marketing újszerű megközelítései; illat & színmarketing
: Raáb Réka Fatime
: Raáb Réka Fatime
Hagyományos és újszerű elemek a városi turizmusban
: Illyés Laura
: Illyés Laura
Az e-kereskedelmi trendek és elektronikus fizetési megoldások napjainkban
: Bedi Bence
: Bedi Bence
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A mozik és a streamingszolgáltatók szerepe és versenye Magyarországon napjainkban
: Erdész Roxána Eliána
: Erdész Roxána Eliána
Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek a Y generáció körében
: Fülöp Flóra
: Fülöp Flóra
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Az okoseszközökben rejlő marketingkommunikációs lehetőségek napjainkban és a jövőben
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Hasonló tételek
-
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs -
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella -
Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.
: Pető Tamás