A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Czipe Edina
Other Authors: Téglásy Nóra
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:ábraelemzés
bor
borászat
borkultúra
bormarketing
borturizmus
eseménymarketing
fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56159
Description
Abstract:A szakdolgozatom témájának a bormarketinget választottam és azon belül megvizsgálom, hogy a bormarketing milyen hatással van a fogyasztói magatartásra.Szeretném bemutatni a marketingeszközöket, illetve részletesebben a bormarketing eszközeit és bizonyítani annak hatékonyságát. Bepillantást nyújtani a marketing világának azon részében, ahol világossá válik, hogy a megfelelő marketing segítségével milyen mértékben befolyásolható a fogyasztó.A szakdolgozatom gyakorlati következtetéseit az általam készített online kérdőíves kvantitatív kutatás támasztja alá. A kutatásaim alapján levonom következtetéseimet, és bemutatom, hogy melyek azok a tényezők, amelyek befolyásolják a fogyasztót borválasztás során.