A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czipe Edina
További közreműködők: Téglásy Nóra
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábraelemzés
bor
borászat
borkultúra
bormarketing
borturizmus
eseménymarketing
fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56159
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témájának a bormarketinget választottam és azon belül megvizsgálom, hogy a bormarketing milyen hatással van a fogyasztói magatartásra.Szeretném bemutatni a marketingeszközöket, illetve részletesebben a bormarketing eszközeit és bizonyítani annak hatékonyságát. Bepillantást nyújtani a marketing világának azon részében, ahol világossá válik, hogy a megfelelő marketing segítségével milyen mértékben befolyásolható a fogyasztó.A szakdolgozatom gyakorlati következtetéseit az általam készített online kérdőíves kvantitatív kutatás támasztja alá. A kutatásaim alapján levonom következtetéseimet, és bemutatom, hogy melyek azok a tényezők, amelyek befolyásolják a fogyasztót borválasztás során.