A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Czipe Edina
Other Authors: Téglásy Nóra
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:ábraelemzés
bor
borászat
borkultúra
bormarketing
borturizmus
eseménymarketing
fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56159

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56159
005 20240920083754.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czipe Edina 
245 1 2 |a A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra  |c Czipe Edina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témájának a bormarketinget választottam és azon belül megvizsgálom, hogy a bormarketing milyen hatással van a fogyasztói magatartásra.Szeretném bemutatni a marketingeszközöket, illetve részletesebben a bormarketing eszközeit és bizonyítani annak hatékonyságát. Bepillantást nyújtani a marketing világának azon részében, ahol világossá válik, hogy a megfelelő marketing segítségével milyen mértékben befolyásolható a fogyasztó.A szakdolgozatom gyakorlati következtetéseit az általam készített online kérdőíves kvantitatív kutatás támasztja alá. A kutatásaim alapján levonom következtetéseimet, és bemutatom, hogy melyek azok a tényezők, amelyek befolyásolják a fogyasztót borválasztás során. 
695 |a ábraelemzés 
695 |a bor 
695 |a borászat 
695 |a borkultúra 
695 |a bormarketing 
695 |a borturizmus 
695 |a eseménymarketing 
695 |a fogyasztói magatartás 
700 1 |a Téglásy Nóra  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56159/1/A%20bormarketing%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20magatart%C3%A1sra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56159/2/Kulsobiralat_SZAKDOLGOZAT_CZE.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56159/3/Czipe%20Edina.pdf  |z Dokumentum-elérés