Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Székely Hanna
További közreműködők: Takács Brigitta
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztói magatartás
influencermarketing
közösségi média
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56170
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájának egy vitathatatlanul aktuális témát választottam, amely a hétköznapjainkon minden platformon és formában körülvesz minket. Vizsgálom magát az influencermarketinget és annak a fogyasztók döntéshozatalára mért hatását, kitérve a reklámpszichológia nyújtotta tudatalatti kérdésekre, a fiatalabb generációt érő befolyásra, illetve a pandémia általi recesszióra. Kellő nehézséget okoz megtalálni azt a marketingtechnikát, amivel effektíven és minél burkoltabban lehet megjeleníteni a hirdetéseket. A marketingstratégiák kiválasztása során szem előtt kell tartani a termékelhelyezést, a tartalommarketinget, és az influencermarketinget, melyeknek központjában egyértelműen a fogyasztók folyamatos és zavartalan befolyásolása áll. Mind a közösségi oldalak, mind a márkák ráeszméltek arra, hogy online rendkívül hatékonyan lehet a fogyasztókkal kommunikálni, hiszen e módon mérhető, hogy a vállalatok marketingtevékenysége és annak ráfordítása mennyi kattintást és vásárlást eredményez.