Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Péter Bianka Dominika
Other Authors: Könyves Viktor
Kulcsszavak:7P modell
kapcsolati marketing
online marketing
SWOT-elemzés
vállalatközi kapcsolatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56193

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56193
005 20240920083855.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Péter Bianka Dominika 
245 1 0 |a Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében  |c Péter Bianka Dominika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom a Business-to-Business piacok jellegzetességeit és az ezekre irányuló marketingkommunikáció fontosságát mutatja be és vizsgálja. Elemzem a B2B és B2C piac fő különbségeit, valamint bemutatom a nagykereskedelmi vállalatok marketingkommunikációs kihívásait az Inter Cars Hungária Kft. példáján keresztül. SWOT analízist és a 7P modellt alkalmazva összehasonlítom a vállalati kommunikációt a versenytársakéval, majd javaslatokat fogalmazok meg a hatékonyság növelésére.A választásom azért esett az Inter Cars Hungária Kft.-re, mert szakmai gyakorlatomat is itt tölthettem, illetve a szakmai gyakorlat időszakát megelőzően és jelenleg is a vállalatnál dolgozom, így lehetőségem nyílt a marketingfolyamatokat belülről áttekinteni és részt venni azok szervezésében és megvalósításában. 
695 |a 7P modell 
695 |a kapcsolati marketing 
695 |a online marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a vállalatközi kapcsolatok 
700 1 |a Könyves Viktor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56193/1/5.0%20Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT_P%C3%A9ter%20Bianka%20Dominika_FQLS00.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56193/2/Peter_Bianka_Dominika_belso_biralat_Konyves_Viktor_hitelesitett.pdf  |z Dokumentum-elérés