Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Fodor Ivett |
---|---|
További közreműködők: | Ujbányai Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ösztönzés Dolgozói motiváció Dolgozói elégedettség Emberi erőforrás Teljesítményértékelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5621 |
Hasonló tételek
A Radisson Blu Béke Hotel PR tevékenységei
: Kováts Botond
: Kováts Botond
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina
: Kupás Dorina
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A Radisson Blu Béke Hotel szabadidős és üzleti értékesítési területeinek bemutatása és összehasonlítása
: Kása Diána
: Kása Diána
A Radisson Blu Béke Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Szállodai rendezvények jövőbeli feltételrendszere a Hilton Budapest és a Radisson Blu Béke Hotel-ben
: Bálint Ákos Tibor
: Bálint Ákos Tibor
A Radisson Blu Béke Hotel**** superior incentive rendezvény tevékénységének bemutatása és komplex elemzése egy konkrét példán keresztül
: Lóránd Norbert
: Lóránd Norbert
Szálloda és gyógyfürdő együttműködése a Danubius Hotel Gellért mintája alapján
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
Fluktuáció és ösztönzésmenedzsment a magyarországi szolgáltató központokban
: Erdélyi Zsófia
: Erdélyi Zsófia
Ösztönzésmenedzsment és motiváció a Trenkwalder Kft.-nél
: Simon Eszter
: Simon Eszter
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
: Mervai Nóra
Megjelent: (2013)
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Az ösztönzésmenedzsment bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Sáfrán Bence
: Sáfrán Bence
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Ösztönzésmenedzsment a gyakornokok esetében - a cargo-partner Kft. példája alapján
: Üveges Ágnes Regina
: Üveges Ágnes Regina
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Motiváció és ösztönzésmenedzsment gyakorlati alkalmazása a Coloplast HUngary Kft-nél
: Bárándi Aranka
: Bárándi Aranka
A megújult Danubius Hotel Helia
: Ondrovics Elvira
: Ondrovics Elvira
A Danubius Hotel Hélia arculatváltozása
: Török Rozália
: Török Rozália
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter
: Tordai Péter
Egy kis szálloda gazdálkodásának tényezői, a Hotel Palota példáján keresztül
: Kozma Nikolett
: Kozma Nikolett
Technológiai újdonságok a szállodaipar területén és modernizációs lehetőségek a Park Inn by Radisson Budapest példáján keresztül
: Laczházy Anna
: Laczházy Anna
Danubius Hotel Helia profil váltása
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós
: Tátrai Miklós
Fenntartható vadgazdálkodás Békés megyében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül
: Völgyesi Nóra
: Völgyesi Nóra
Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Szeles Anita Nóra
: Szeles Anita Nóra
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Hasonló tételek
-
A Radisson Blu Béke Hotel PR tevékenységei
: Kováts Botond -
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara -
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili -
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett -
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina