Valós Szépség Nők a szépségipari reklámokban
Elmentve itt :
| Szerző: | Divós Lili |
|---|---|
| További közreműködők: |
Csurgó Balázs
Furcsa Dr. Laura |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | nők önbizalom reklám reklámkampányok reklámpszichológia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56220 |
Hasonló tételek
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita
: György Anita
A valódi szépség marketingje A Dove „Real Beauty” kampány elemzése
: Lencsés Klaudia
: Lencsés Klaudia
A szépség és a PR A szépségipar, a hírnév és a PR
: Seffer Judit
: Seffer Judit
Ki tudják-e használni a magyar kozmetikusok a szépség- és egészségipar felívelő tendenciáját?
: Borsós Anikó
: Borsós Anikó
Balatonmária szépség és egészségcentrum beruházási projektje a TERÁPIA-2008 Egészségügyi Szolgáltató Kft-nél
: Török Dancsó Ádám
: Török Dancsó Ádám
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
A szépség ára egy stagnáló piacon - A Henkel Magyarország Kft. kozmetikai termékeinek piaci alakulása egy nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc példáján keresztül
: Bernáth Kinga Éva
: Bernáth Kinga Éva
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Fenntarthatóságra való törekvések a vendéglátásban
: Lányi Lili
: Lányi Lili
A nők munka világában való érvényesülése
: Szűcs Tímea
: Szűcs Tímea
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetén
: Divós Fanni
: Divós Fanni
Női szerepváltozások A nők közéletben való szereplése
: Pál Eszter
: Pál Eszter
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A nők reprezentációja a reklámokban, reklámpszichológiai megközelítéssel
: Standor Kíra Anita
: Standor Kíra Anita
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
Nők a reklámokban A női testek ábrázolása a reklámiparban
: Balogh Zsófi Zoé
: Balogh Zsófi Zoé
A COVID-19 következtében történt Home Office-ra való átállás hatása a munkavállalókra
: Ország Lili
: Ország Lili
Nők a munkaerőpiacon, A kisgyermekes anyukák munkaerőpiacra való visszatérésének esélyei Magyarországon
: Ádám Rebeka
: Ádám Rebeka
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Munka és magánélet közötti egyensúly megteremtésére való törekvés pályakezdő nők körében
: Páhi Anett
: Páhi Anett
Munka és magánélet közötti egyensúly megteremtésére való törekvés pályakezdő nők körében
: Páhi Anett
: Páhi Anett
Bűnözéstől való félelem és erőszak ábrázolása bulvár, minőségi és online sajtótermékekben
: Magyar Rebeka Lili
: Magyar Rebeka Lili
Modern mítoszok szépség, fiatalság, egészség a reklámok világában
: Schveiger Eszter
: Schveiger Eszter
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatása a munkavégzés és a magánélet egyensúlyára
: Kaldenecker Lili
: Kaldenecker Lili
Kiállításokon való megjelenési célok
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
Válság és valós értékelés
: Ihász Gábor
: Ihász Gábor
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata a változásokhoz való alkalmazkodásuk és a válságból való felépülésük tekintetében
: Juhászné Garics Erika
: Juhászné Garics Erika
Kihívások A Világhálón Való Kereskedelemben
: Kerti Kristóf
: Kerti Kristóf
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
Forintról devizás könyvvezetésre való áttérés
: Béres Ildikó
: Béres Ildikó
Munkavállalók szakmai továbbképzésekhez való viszonya
: Szekeres Dalma
: Szekeres Dalma
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
Hasonló tételek
-
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita -
A valódi szépség marketingje A Dove „Real Beauty” kampány elemzése
: Lencsés Klaudia -
A szépség és a PR A szépségipar, a hírnév és a PR
: Seffer Judit -
Ki tudják-e használni a magyar kozmetikusok a szépség- és egészségipar felívelő tendenciáját?
: Borsós Anikó -
Balatonmária szépség és egészségcentrum beruházási projektje a TERÁPIA-2008 Egészségügyi Szolgáltató Kft-nél
: Török Dancsó Ádám