Valós Szépség Nők a szépségipari reklámokban
Saved in:
Main Author: | Divós Lili |
---|---|
Other Authors: |
Csurgó Balázs
Furcsa Dr. Laura |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | nők önbizalom reklám reklámkampányok reklámpszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56220 |
Similar Items
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita
: György Anita
A szépség és a PR A szépségipar, a hírnév és a PR
: Seffer Judit
: Seffer Judit
Ki tudják-e használni a magyar kozmetikusok a szépség- és egészségipar felívelő tendenciáját?
: Borsós Anikó
: Borsós Anikó
Balatonmária szépség és egészségcentrum beruházási projektje a TERÁPIA-2008 Egészségügyi Szolgáltató Kft-nél
: Török Dancsó Ádám
: Török Dancsó Ádám
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
A szépség ára egy stagnáló piacon - A Henkel Magyarország Kft. kozmetikai termékeinek piaci alakulása egy nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc példáján keresztül
: Bernáth Kinga Éva
: Bernáth Kinga Éva
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Fenntarthatóságra való törekvések a vendéglátásban
: Lányi Lili
: Lányi Lili
A nők munka világában való érvényesülése
: Szűcs Tímea
: Szűcs Tímea
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetén
: Divós Fanni
: Divós Fanni
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
Női szerepváltozások A nők közéletben való szereplése
: Pál Eszter
: Pál Eszter
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A nők reprezentációja a reklámokban, reklámpszichológiai megközelítéssel
: Standor Kíra Anita
: Standor Kíra Anita
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
A COVID-19 következtében történt Home Office-ra való átállás hatása a munkavállalókra
: Ország Lili
: Ország Lili
Nők a munkaerőpiacon, A kisgyermekes anyukák munkaerőpiacra való visszatérésének esélyei Magyarországon
: Ádám Rebeka
: Ádám Rebeka
Munka és magánélet közötti egyensúly megteremtésére való törekvés pályakezdő nők körében
: Páhi Anett
: Páhi Anett
Munka és magánélet közötti egyensúly megteremtésére való törekvés pályakezdő nők körében
: Páhi Anett
: Páhi Anett
Modern mítoszok szépség, fiatalság, egészség a reklámok világában
: Schveiger Eszter
: Schveiger Eszter
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatása a munkavégzés és a magánélet egyensúlyára
: Kaldenecker Lili
: Kaldenecker Lili
Kiállításokon való megjelenési célok
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
Válság és valós értékelés
: Ihász Gábor
: Ihász Gábor
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata a változásokhoz való alkalmazkodásuk és a válságból való felépülésük tekintetében
: Juhászné Garics Erika
: Juhászné Garics Erika
Kihívások A Világhálón Való Kereskedelemben
: Kerti Kristóf
: Kerti Kristóf
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
Similar Items
-
Szépséges reklám azaz a női szépség és a reklámok szoros kapcsolata
: György Anita -
A szépség és a PR A szépségipar, a hírnév és a PR
: Seffer Judit -
Ki tudják-e használni a magyar kozmetikusok a szépség- és egészségipar felívelő tendenciáját?
: Borsós Anikó -
Balatonmária szépség és egészségcentrum beruházási projektje a TERÁPIA-2008 Egészségügyi Szolgáltató Kft-nél
: Török Dancsó Ádám -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor