Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán
Saved in:
Main Author: | Borics Klaudia |
---|---|
Other Authors: |
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Szabó Petra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális marketingkommunikáció étrendkiegészítés marketingkommunikáció vegán vegán fehérjepor |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56248 |
Similar Items
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Digitális fejlődés hatása a vegán életmódra való áttérésre
: Zsombok Virginia
: Zsombok Virginia
A vegán életmód, a budapesti vegán éttermek vizsgálatának tükrében
: Czigány Bianka
: Czigány Bianka
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Can the Future be Vegan?
: Szarka Dorottya
: Szarka Dorottya
Hungarians' vegan tourism
: Sipos Víta
: Sipos Víta
Vegán gasztronómiával a fenntarthatóságért
: Györe Laura
: Györe Laura
A vegán és nyers vegán konyha desszertkultúrája és ennek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Die vegane Ernährung und ihre Auswirkungen auf den Tourismus Das vegane touristische Angebot
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Effects of veganism on the catering industry in Hungary
: Kecskés Fanny
: Kecskés Fanny
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Vegán desszertek készítése és fogyasztási szokásai
: Takács Anett
: Takács Anett
How veganism effects the economy (within the EU)
: Bejczi Boglárka Nóra
: Bejczi Boglárka Nóra
A vegán konyha hatása a magyar vendéglátásban
: Vidi Sándor
: Vidi Sándor
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A vegán turizmus jelentősége hazánkban és világszerte
: Radó Márk
: Radó Márk
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Vegán és hagyományos gyorsétteremi szolgáltatás gazdálkodásának összehasonlítása
: Maczkó Karolina
: Maczkó Karolina
Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából
: Kassai Lili
: Kassai Lili
Fogyasztói szokások vizsgálata a magyarországi autómegosztók piacán
: Arany Anna
: Arany Anna
A vegán táplálkozás és a fenntarthatóbb fogyasztás kapcsolata
: Hreblay Dóra
: Hreblay Dóra
A vegetáriánus/vegán éttermek helye a budapesti piacon
: Albert Szabina Gabriella
: Albert Szabina Gabriella
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
Versenyhelyzet - elemzés az orális fogamzásgátlók magyarországi piacán
: Szűcs Zsuzsanna
: Szűcs Zsuzsanna
A vegán életmód és a fenntarthatóság kapcsolata a vendéglátásban
: Székely Dorottya Erzsébet
: Székely Dorottya Erzsébet
A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval
: Szommer Gábor
: Szommer Gábor
Veganizmus a cukrászatban – Divat, vagy tudomány a vegán étrend?
: Szontagh Eszter Klára
: Szontagh Eszter Klára
A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál
: Vágó Tibor
: Vágó Tibor
A vegán desszertek térnyerése a hagyományos és erre specializálódott cukrászdákban
: Fábián Hanna
: Fábián Hanna
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A magyarországi digitális vállalkozások helyzete
: Kiss Márton Attila
: Kiss Márton Attila
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban
: Csavajda Ábel Boldizsár
: Csavajda Ábel Boldizsár
A növényi alapú táplálkozás és a vegán élelmiszeripari termékek iránti fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Papp Dalma Fruzsina
: Papp Dalma Fruzsina
Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Similar Items
-
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn -
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn -
Digitális fejlődés hatása a vegán életmódra való áttérésre
: Zsombok Virginia -
A vegán életmód, a budapesti vegán éttermek vizsgálatának tükrében
: Czigány Bianka -
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina