Marketingkommunikáció területei 1.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wieder Klaudia Lia
További közreműködők: Rausch Ádám
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
mozi
online marketing
sajtó
televízió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56260
Leíró adatok
Kivonat:A marketingkommunikáció területei 1.A nyomtatott sajtó jelentősége, a sajtóban való hirdetés szempontjai, sajtóreklámok. A szabadtéri és zárttéri eszközök meghatározása, legfontosabb eszközei (pl. óriásplakát, city-light).A rádió kommunikációs jelentősége, a rádióreklámok fajtái, hatóelemei. A televízió jellemzői, kommunikációs lehetőségei. A mozi, mint médium.Az internet jelenlegi tendenciái, a digitális marketingkommunikáció jellemzői, elemei (honlapok, display típusú hirdetések, keresőmarketing, közösségi média, mobilmarketing).