A PR szerepe az oktatásmarketingben a rákoskeresztúri Logiscool példáján keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oldal Milán Attila
Other Authors: Szabó Edit
Kulcsszavak:franchise
közoktatási rendszer
marketingkommunikáció
public relations
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56267
Description
Abstract:Kutatásom célja volt elemezni a rákoskeresztúri Logiscool marketingtevékenységét, és bemutatni a példájukon keresztül a PR eszközeinek fontosságát.Szekunder kutatásom kiterjedt a szolgáltatásmarketing alapfogalmaira, a franchise alapjaira, a PR-ra és eszközeire.Egy nem reprezentatív kvantitatív kutatás (online kérdőív) keretein belül kérdeztem meg 103 magyar szülőt a magyar oktatási rendszerrel való elégedettségükkel kapcsolatban, összefüggéseket keresve a közoktatás általános megítélése és a különórák, készségfejlesztők sikeressége között. Illetve a Logiscool márkaismertségét is felmértem a mintán belül.Ez után bemutattam a Logiscool-t három lépésben:Kívülről szembeütköző marketingkommunikáció, tapasztalatom oktatóként, és két mélyinterjú két külön Logiscool marketingesével.A mélyinterjúk tanulságosak voltak, és deklarálták a PR fontosságát a vállalati kommunikációban és az oktatásmarketingben egyaránt. Illetve felhívta a figyelmet az eladásösztönzés fontosságára az egyéni sikerek tekintetében.