A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
Saved in:
Main Author: | Palatinus Bettina |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Kulcsszavak: | AI kezdő előadó marketingstratégiák Social media Zenei marketing zeneipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56268 |
Similar Items
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Egy kezdő vállalkozás üzleti terve
: Said Sára Gülshan
: Said Sára Gülshan
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág
: Molnár Virág
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor
: Szele Domonkos Tibor
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
Zenei összhang a különbségekben magyar és román előadók self-brand építése
: Stoica Alex Raul
: Stoica Alex Raul
Egy kezdő kisvállalkozás logisztikai problémái és azok megoldásai
: Kapás Ádám
: Kapás Ádám
ADÓOPTIMALIZÁLÁS A VILÁGGAZDASÁGBAN ÉS KEZDŐ VÁLLALKOZÁSOKNÁL
: Oláh Csaba
: Oláh Csaba
Közösségi finanszírozás lehetőségei kezdő vállalkozások számára
: Nemes Tibor
: Nemes Tibor
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta
: Boda Renáta
A Mamolart Gallery kezdő vállalkozás marketingstratégiájának a kidolgozása
: Gojdár András
: Gojdár András
A siker kulcsa a reklám? Online reklámozás egy kezdő vállalkozás szemszögéből
: Major Edina
: Major Edina
Egy fiatal vállalkozás kezdő lépései, azaz a Vmatex Solutions Kft. tevékenységének elemzése
: Balogh Renáta
: Balogh Renáta
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva
: Szabó Szonja
: Szabó Szonja
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
Marketingkommunikációs és üzletfejlesztési stratégiák implementálhatóságának vizsgálata, egy több mint 20 éves múlttal rendelkező cég és egy kezdő vállalkozás összehasonlításával
: Simon Janka Eszter
: Simon Janka Eszter
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz
: Mellényi Réka Mercédesz
Online marketing fontossága mindennapjainkban és a Diegonál
: Pákh Zsanett
: Pákh Zsanett
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
A Snowattack Sí, Snowboard és Zenei Fesztivál marketingkommunikációja
: Katona Orsolya
: Katona Orsolya
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
A marketing fontossága a kis- és középvállalkozások esetében
: Székely Gerda
: Székely Gerda
A budapesti kulturális/zenei intézmények szerepe a főváros turizmusában
: Fábián Ágnes
: Fábián Ágnes
A könnyűzenei export imázsformáló szerepe. A Magyar Zenei Exportiroda
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Zenei fesztiválok a Balaton-felvidéken. Értékinterpretáció, kultúraközvetítés, informális tanulás
: Kósa Nikoletta
: Kósa Nikoletta
Similar Items
-
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita -
Egy kezdő vállalkozás üzleti terve
: Said Sára Gülshan -
Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája
: Molnár Virág -
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor -
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara