A vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Berber Detti Boglárka
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Kulcsszavak:7P modell
marketingstratégiák
Porter-féle versenyelemzés
SWOT-elemzés
vákuumpumpa
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56308
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatom témájaként a vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatását választottam. Azért esett erre a választásom, mivel egy vákuumpumpákkal foglalkozó cégnél dolgozom, így kézenfekvő volt számomra ennek a bemutatása. A dolgozatomat első sorban az iparág bemutatásával és fontosságának ismertetésével kezdtem, majd ezt követte a munkahelyem bemutatás. Igyekeztem úgy felépíteni a dolgozatom vázlatpontjait, hogy az olvasót először az elméleti részbe vezetem bele picit, hogy aztán jobban megértse a fejezetek végén lévő elemzéseket az iparágra vonatkozóan. Ennek a felépítésnek megfelelően írtam mikro- és makrokörnyezetről, írtam egy átfogó környezeti elemzést, írtam a marketing mixről, ezen belül a 4P-ről és 7P-ről, a SWOT elemzésről és a Porter-féle versenyelemzésről. Mindennek a végén javaslatokat írtam ezeknek a lehetséges felhasználásáról és jelentőségéről, illetve összegeztem a dolgozatom tartalmát.