Milyen lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek Magyarországon a sikeres szolgáltatásmarketing elérésére?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holló Enikő
Other Authors: Lőrincz Andrea
Stark Viktor
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
szolgáltatás
szolgáltatásfejlesztés
szolgáltatásmarketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56314
Description
Abstract:Magyarországon 19 régióban, 1 178 egyedi nyilvántartott halgazdálkodási vízterületen lehet horgászni, és több mint 800 000 fő horgászt tart nyilván a Magyar Országos Horgász Szövetség.Kutatásom célja kideríteni, mennyire vannak tisztában a horgászok a horgász szövetségek munkájával? Továbbá sorra veszem, hogy milyen marketing lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek? Illetve mennyire elégedettek a horgászok a kiválasztott Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség munkájával? Feltételezésem, hogy a szövetségek megfelelően alkalmazzák a modern kommunikációs lehetőségeket, továbbá a növekvő versenyhelyzetet is megfelelően tudják lehetőségeikhez mérten kezelni. Valamint a szövetségek marketingjét nagyban befolyásolja a frontvonalmenedzsment munkája