Milyen lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek Magyarországon a sikeres szolgáltatásmarketing elérésére?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Holló Enikő
További közreműködők: Lőrincz Andrea
Stark Viktor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
szolgáltatás
szolgáltatásfejlesztés
szolgáltatásmarketing
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56314
Leíró adatok
Kivonat:Magyarországon 19 régióban, 1 178 egyedi nyilvántartott halgazdálkodási vízterületen lehet horgászni, és több mint 800 000 fő horgászt tart nyilván a Magyar Országos Horgász Szövetség.Kutatásom célja kideríteni, mennyire vannak tisztában a horgászok a horgász szövetségek munkájával? Továbbá sorra veszem, hogy milyen marketing lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek? Illetve mennyire elégedettek a horgászok a kiválasztott Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség munkájával? Feltételezésem, hogy a szövetségek megfelelően alkalmazzák a modern kommunikációs lehetőségeket, továbbá a növekvő versenyhelyzetet is megfelelően tudják lehetőségeikhez mérten kezelni. Valamint a szövetségek marketingjét nagyban befolyásolja a frontvonalmenedzsment munkája