Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balázs Jázmin
Other Authors: Mosonyiné Ádám Gizella
Kulcsszavak:Belső brandépítés
belső kommunikáció
beszerzés
Munkavállalói aktivitás
webshop
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56341

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56341
005 20240920084209.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balázs Jázmin 
245 1 0 |a Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában  |c Balázs Jázmin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban a vállalatcsoporton belüli belső kommunikáció és annak digitalizációját mutatom be, hiszen szakmai gyakorlatom ideje alatt többnyire ezzel foglalkoztam. Napjainkban egyre nagyobb figyelmet kap a munkavállalók elégedettsége, a munkahelyi motiváció, a munkaadó felé való lojalitás kérdése és az ehhez vezető út. Szakmai gyakorlatomat a KÉSZ Csoportnál töltöttem, mint marketing gyakornok. Fő feladataim közé tartozott a munkavállalók érzékenyítése, a belső kommunikációs feladatokban való részvétel. Munkám során átélt élményeimet, tapasztataimat foglalom össze jelen dolgozat során. A dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a KÉSZ Csoport belső kommunikációjának digitalizációját és hatását a munkavállalók elégedettségére, munkahelyi motivációjára, valamint bemutassam a HexagON belső kommunikációs platform bevezetésének hatékonyságát. A következőkben betekintési lehetőséget kínálok a vállalatcsoport belső kommunikációs stratégiájába és digitális megoldásaiba, amelyek célja a hatékonyság növelése és a munkavállalók bevonása. Bemutatom a vállalat által bevezetett HexagON platformot, amelyre a belső kommunikáció épül. Ezt követően megvizsgálom a felületen elindított KÉSZ Shop néven működő, a kollégák számára létrehozott webshop hatását, amelynek célja a munkavállalók aktivizálása és a platform iránti elkötelezettségük erősítése. Végül a KPI-ok és elért eredmények elemzésével felvázolom, miként mérhető a belső kommunikációs stratégia, azon belül is az újdonságok, mint például a KÉSZ Shop bevezetésének sikeressége, és milyen fejlődési lehetőségek kínálkoznak a jövőben. 
695 |a Belső brandépítés 
695 |a belső kommunikáció 
695 |a beszerzés 
695 |a Munkavállalói aktivitás 
695 |a webshop 
700 1 |a Mosonyiné Ádám Gizella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56341/1/Bal%C3%A1zs%20J%C3%A1zmin%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%202024.04.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56341/2/FOSZK_GM_bels%C5%91_%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91lap%20Bal%C3%A1zs%20J%C3%A1zmin_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés