Az influencer marketing vizsgálata, a szépségkirálynők esetére kivetítve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veress Eszter Emőke
További közreműködők: Godó Bianka
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influencer marketing
közösségi média
mikro influencer
szépségkirálynők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56437
Leíró adatok
Kivonat:Ez a munka, az influencer marketing bemutatására készült, a szépségkirálynők influencer marketinges stratégiáival kiegészülve. Az influencerek olyan egyének, akik jelentős követőbázissal rendelkeznek a közösségi média platformjaikon, például az Instagramon, YouTube-on, TikTok-on vagy Twitteren. Rendszeres tartalommegosztásuk révén óriási befolyást gyakorolnak követőikre, akiknek vásárlási döntéseire, véleményalkotására és életstílusára is hatással lehetnek. Az influencer marketing egy olyan stratégia, melyben vállalkozások, cégek vagy márkák választanak egy hiteles tartalomgyártót, aki illeszkedik az ő értékrendjükhöz, és meghívják egy alkalmi vagy akár hosszú távú együttműködésre. Egy influencernek számos kritériumnak kell megfelelnie ahhoz, hogy sikeres legyen a munkájában, de bárki lehet influencer, ha rendelkezik bizonyos képességekkel és tulajdonságokkal.